Ga naar inhoud


[7025] LT The Second Manevour release!


stefmac

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ahhh!! ik moet de backup functie gebruiken in het LT menu en niet de standaard backup/restore optie bij spelletjes en toepassingen.

 

Thx

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem 2 maal proberen te installeren via BA. ik ben nu voor de tweede keer al 10 minuten tegen een initializing scherm aan het kijken maar hij installeerd niet verder.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Image is bedoeld voor Flash

 

Citaat:
Also, we are not at all testing the image through multi boot so we have NO idea if it works or not.

We do recommend you NOT to run through a multi boot tool to to get the most stable environment. Also, we are NOT interested in bug reports from images run from multi boot...sorry, but we have to stay to one environment only. Also, we are not at all testing the image through multi boot so we have NO idea if it works or not.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik ben hem ook aan het testen, met Barry Allen.
Hij loopt als een zonnetje.

gr,
BW


Bushwhacker, hij jij hem wel in BA draaien? of zit hij bij jou in de Flash?

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al mgcamd en newcs samen aan de praat ?

MGcamd werkt verder goed maar newcs geeft geen beeld op mijn canaldigitaal kaart, als ik de gegeven opvraag in Emu Info panel en dan Newcs > Entitlements information > card 1 dan staat hier keurig mijn kaart.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb het geinstalleerd. Echter wanneer ik m'n settings lijst transporteer, blijft ie hangen bij:

PLEASE WAIT....
Initializing LT Graphical User Interface


Hoe kan dit??


Dat was nu precies één van de dingen waar ik tegenaan liep, en veel te groot formaat beeld op o.m. Animal Planet.
Niemand die dit (naast ons) ook heeft?
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bushwhacker, hij jij hem wel in BA draaien? of zit hij bij jou in de Flash?
Renzie

Ik heb Ronaldd in Flash en LT in Barry Allen draaien.

Het werkte meteen. Als je in BA wilt draaien, moet je er wel voor zorgen dat er in de flash een actueel image staat ivm de drivers. (bv. Ronaldd)
Liever geen Gemini, omdat daar nogal wat extra`s in zitten.

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb het geinstalleerd. Echter wanneer ik m'n settings lijst transporteer, blijft ie hangen bij:

PLEASE WAIT....
Initializing LT Graphical User Interface

Hoe kan dit??

Dit plaatje blijft staan op het moment er geen beeld is, dus misschien moet je hem even op een andere zender zetten.

Citaat:

Dat was nu precies één van de dingen waar ik tegenaan liep, en veel te groot formaat beeld op o.m. Animal Planet.
Niemand die dit (naast ons) ook heeft?

Staat de beeldverhouding goed? Bij bij kwam hij default met 4:3, na het omzetten naar 16:9 klopte alles.

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...