Ga naar inhoud


Pioneer DV-696 in de aanbieding


Aanbevolen berichten

Op dit moment wordt bovengenoemde player voor 129 euries aangeboden.

 

Iemand ervaring met dit apparaat? Hij schijnt van alles af te spelen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet direkt ervaring mee (heb zelf een Oppo) maar het is een van de betere dvd spelers met HDMI aansluiting en upscaling naar 1080i. Prijs is zeer goed. Voor die prijs zul je niet snel een beter produkt vinden naar mijn idee. Goede speler om de tijd door te komen voor je overgaat tot aankoop van een hd dvd of blu ray speler. Vergelijkbare speler is de Panasonic S52.

 

Speelt ook SDVD Audio e SACD

Uitgang met 576i zodat een externe scaler kan worden aangesloten (of het scaler werk door de tv laten doen als die dat beter doet, bijv Pioneeer plasma, ook omdat de deinterlacer niet het sterkste punt is.)

 

Uitgebreide review op:

http://www.hdtv-praxis.de/modules.php?op...=52&ppart=2

 

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat inmiddels in huis te glimmen. Dank je voor de test, die zal ik eens doorlezen.

 

Jammer dat ik geen SACD torrents kan vinden. Wel SACD naar DTS downmix. Die klinken overigens ook heel aardig.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je die ook zult vinden. Volgens mij is het beveiligingssysteem van SACD niet gecracked, althans ik heb daar nog niet van gehoord. Er is al eens een diskussie over geweest op dit forum. Als je op sacd zoekt vind je vast wel iets, zo niet dan kan een enkele "audiofiel" hier misschien nog iets zinnigs over zeggen. Mocht je pcm files vinden van 96KHz/24bit meld dat nog even hier. Er zijn ook commerciele download sites die dit formaat in "wav" file formaat aanbieden voor $4 ipv $24.99.

 

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitstekend. Hij vreet inderdaad alles. Ik had gedacht dat ik ook wel SACD zou kunnen downloaden maar helaas. Wel DTS cd's en die klinken gaaf. Nu bezig een DVD-audio te downloaden. Eens kijken hoe dat klinkt.

 

DivX met ondertiteling heb ik nog niet geprobeerd.

 

Wat mij betreft geen slechte koop voor dat bedrag.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...