Guest Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 In tegenstelling tot eerdere berichten zal de Tour de France, welke op 9 juli a.s. begint, niet worden uitgezonden in BBC-HD. Kijk voor de BBC-HD gids hier: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/search/daylist.cgi?service_id=2075&day=Monday Jammer, BBC heeft wel de rechten voor de TdF maar blijkbaar niet de HD rechten. Zal wel in handen zijn van Sky Sports HD.
flodder11 Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Voor zo ver als ik het heb kunnen vinden wordt de Tour via het Franse DVB-T in HD uitgezonden. Het is in het verleden al vaker voorgekomen dat dingen aangekondigd worden en dan niet te zien zijn ,overigens ook het omgekeerde. Maar we zoeken vrolijk verder niet gehinderd door overmoed of iets anders!?!? Misschien dat een feed nog uitkomst bied of een andere plotselinge aanbieder. Er is niks zo onvoorspelbaar als de satwereld. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
rai Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Is misschien wel iets voor HD2. Belgen en wielrennen......
Its_Johan Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Inderdaad gratis op TNT in frankrijk (DVB-T) maar alleen in parijs, lyon en marseille als test. Ook in HD via adsl-free. deze optie kost 300000 extra voor de omroepen in Frankrijk, gezien de geringe aantal huishoudens uitgerust met HD ontvangers, waarschijnlijk is BBC daarom afgehaakt ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Guest Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Citaat: Is misschien wel iets voor HD2. Belgen en wielrennen...... Zou goed kunnen, maar dan zal je weer net zien dat de Nederlandse kaarten dan wederom niet geautoriseerd zijn om HD2 te mogen kijken, omdat die stomme NOS de rechten in NL bezit en niets met HD doet en wil weten.
Guest Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 Ach mensen waar maak je je druk om met dat gedoopte zooitje van oplichters...? Wil je zien hoe ze kwijlen in HD..?
jedeje Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 Met of zonder kwijl leveren de berg etappes erg mooie plaatjes op. Die zou ik best in HD kwaliteit willen zien (maar slaap ook goed als dat niet kan...). Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Guest Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 Citaat: Ach mensen waar maak je je druk om met dat gedoopte zooitje van oplichters...? Wil je zien hoe ze kwijlen in HD..? In HD zie je de lijnen op het wegdek te goed. Beetje verleidelijk voor de snuifers...... JJK
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now