Jump to content

[5620S] dreambox met zware stem


Recommended Posts

Posted

Ik heb een probleem met een DM5620S die een zware stem heeft na een nieuwe firmware.

Plaats ik de originele terug doet hij het goed.

Ik heb er GEMINI op zitten.

Hoe los ik dit op, als het op te lossen is.

Posted

Volgens mij komt die zware stem doordat je een plug-in hebt geïnstalleerd die niet helemaal doet wat hij doen moet. Het lijkt wel alsof de processor te zwaar belast wordt of zo. Ik heb het ook eens met m'n DM500 gehad.

 

Marc

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Posted

Ik had het al na het installeren van de image, dus niet na het toevoegen van een plugin.

Posted

dAF2000 ik heb dit probleem ook en kan met de zoekfunctie

niets vinden onder de termen die jij hier boven aangeeft

kan het misschien iets duidelijker

grt Monica

Posted

Ik heb eens al de poostings door gespit maar er is niets van toepassing.

Wanneer de ontvanger met de originele software is geladen werkt hij normaal

maar het probleem komt na het laden van de nieuwe image.

Volgens mij kan hij dan niet stuk zijn

Zijn er mensen die een echte oplossing hebben.

Als ik deze poostings doorlees dan blijkt dat ik niet de enige ben.

 

<img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Posted

Had ik gisteren ook hier,ik dacht wat een rare stem voor een vrouw <img src="/forums/images/graemlins/shocked.gif" alt="" />

Vond het wel grappig <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Toen maar ff de stroom eraf,en weer erop natuurlijk,toen was het weer goed.

 

Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Posted

Toevallig geen poolse zender? heb daar wel vaker gezien en gehoord dat alle mensen de zelfde stem hadden...

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Posted

De laatste 3 poostings zal ik niet als volwaardig nemen

Een beetje LOL is leuk maar dit niet.

Ik heb een probleem met een 5620S en daar zoek ik een oplossing voor.

Als een dame spreekt met een BAS-stem vind ik niet leuk of het moet een travestiet zijn in die uitzending maar dat was het ook niet.

Posted

Ik heb hetzelfde probleem al eens met mijn DM600PVR met Pli Helenite gehad. Als ik de box opnieuw opstart is het probleem dan wel weg...

DM8000HD~OpenPLi®~Henksat~Archsat DJ85EM~3x Smart Titanium Quad~Alps Quad~4x SatConn 4x1 DiSEqC 2.0~13/19,2/23,5/28,2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...