Ga naar inhoud


casema: waarom geen beeld op standaard pakket na previewperiode?


jowilly

Aanbevolen berichten

Krijg net een meldig: einde previewperiode.

Laten die grappenmakers van casema nou net een storing hebben in zowel hun telefoonversie van klantenservice, als ook hun website die niet meer te bereiken is.

Dat gaat weer lekker, digitenne eruit, casema erin, van de regen in de drup. Gelukkig heb ik CD nog met een humax, hoewel die afgelopen zondag ook de halve dag zonder update moest doen zelfs na aanvragen heractivatie.

 

Al die digitale providers klooien maar wat aan, je zal er maar afhankelijk van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, ik had netjes gelijk de eerste dag de kaart ingevuld en ingestuurd.

Navraag bij de helpdesk resulteerde in een totaal verkeerd kaartnummer dat men bij mijn gegevens heeft vastgelegd.

Verder waren die mensen van de helpdesk uiterst vriendelijk, en zat mijn ergernis meer in het feit dat de dag dat de kaart op zwart ging juist een storing bij de helpdesk was die dus de hele dag onbereikbaar was.

Overigens heb ik al van 4 andere mensen gehoord dat je kaart altijd na de previewperiode op zwart gaat en dat je telefonisch de boel weer open moet laten zetten. Beetje vreemde regeling, vind ik persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Overigens heb ik al van 4 andere mensen gehoord dat je kaart altijd na de previewperiode op zwart gaat en dat je telefonisch de boel weer open moet laten zetten. Beetje vreemde regeling, vind ik persoonlijk.


Tsja, ik kan dat niet onderschrijven moet ik zeggen... Kaartje gekocht, gegevens opgestuurd en na twee weken nog steeds netjes beeld.

Of er is bij die vier mensen hetzelfde fout gegaan (lijkt me echter sterk) of ze zijn zelf wat vergeten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Overigens heb ik al van 4 andere mensen gehoord dat je kaart altijd na de previewperiode op zwart gaat en dat je telefonisch de boel weer open moet laten zetten. Beetje vreemde regeling, vind ik persoonlijk.

Dat is dan meer aan de onhandigheid van Casema te danken. Ik heb zelfs nog een maand of 2 het hele pakket gehad. Dat ging opeens weg (duh!), maar toen had ik een paar dagen alleen Film1 nog en Eurosport 2 terwijl ik alleen standaardpakket had. Nu heb ik het Pluspakket erbij en dat was binnen 24 uur geregeld (online).

Ze kunnen het dus wél...maar niet altijd...
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een plus abo. Ineens kon ik deze niet meer ontvangen. Geld werd nog steeds netjes afgeschreven. Een klacht ingediend bij Casema en ik had een dag daarna weer beeld. Ze gaven zelf echter aan dat ik de juiste kaart er in moest doen, omdat ik 1 kaart heb met hdtv en plus en 1 standaard kaart, maar zo dom ben ik ook nu weer niet. de juiste kaart zat in de receiver waarop ik naar de plus kanalen kijk. Volgens mij zat dus gewoon ergens iets fout en dat hebben ze opgelost. Wat er precies is misgegaan willen ze niet zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...