Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb hier nog een Thrustmaster Force Feedback racestuur liggen (later bekend als Guillemot)wil `m gebruiken maar heb de orginele net voeding niet meer.

Op het stuur staat nergens (meer) hoeveel die moet hebben,en voor dat ik `m opblaas....Is er iemand die dit weet?

voor de duidelijkheid even een exacte afbeelding van het stuur waar het over gaat.

Dit omdat er twee uitvoeringen zijn één met en één zonder pook.

racingwheel.jpg

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Posted

Hallo, ik heb precies hetzelfde stuur, ik heb even voor je gekeken, dit staat op de voeding/adapter:

 

AC-adaptor

AD-2075B

Netz: 230V ~50hz 158 mA

Ausg: 20v - 750mA 15 VA

 

groeten

Niels

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Posted
Citaat:
Hallo, ik heb precies hetzelfde stuur, ik heb even voor je gekeken, dit staat op de voeding/adapter:
AC-adaptor
AD-2075B
Netz: 230V ~50hz 158 mA
Ausg: 20v - 750mA 15 VA
groeten
Niels


Bedankt!, had er nog vijf verschillende adapters liggen maar wist niet welke ik moest hebben.
20v!!! <img src="/forums/images/graemlins/shocked.gif" alt="" /> die had ik als aller laatste genomen!!
Voor hetzelfde geld blaas ik `m op.
Dit stuur was en is nog steeds een stuurtje uit de hogere klasse,het zou zonde zijn geweest.
nogmaals bedankt!! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Posted
Citaat:
Looney, komt het kind in je weer omhoog??
Of heb je colin mcrae dirt binnen?


Ik ben altijd kind gebleven <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
Colin had ik al binnen ja, maar vind het maar zozo.
Als ze eens net zoveel aandacht aan de besturing zouden besteden als aan het grafische gedeelte zou het een echt top spel zijn.
Wat dat betreft zouden ze eens een voorbeeld aan Gran Turismo kuunen nemen
Nu ziet het er echt gelikt uit maar ssmaakt het nergens naar.

Ik heb nu een "mod" 2007 voor F1 challenge `99-`02 met alles erop en eraan.
ga die maar eens proberen.

looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Posted
Citaat:
Citaat:
Hallo, ik heb precies hetzelfde stuur, ik heb even voor je gekeken, dit staat op de voeding/adapter:
AC-adaptor
AD-2075B
Netz: 230V ~50hz 158 mA
Ausg: 20v - 750mA 15 VA
groeten
Niels


Bedankt!, had er nog vijf verschillende adapters liggen maar wist niet welke ik moest hebben.
20v!!! <img src="/forums/images/graemlins/shocked.gif" alt="" /> die had ik als aller laatste genomen!!
Voor hetzelfde geld blaas ik `m op.
Dit stuur was en is nog steeds een stuurtje uit de hogere klasse,het zou zonde zijn geweest.
nogmaals bedankt!! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />


Graag gedaan <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

groeten
Niels

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...