strongetje Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 hallo, ben van plan om een 7025 te kopen. wil er dan een DVB-C tuner in zetten voor UPC. werkt dit ??. zo niet word het een DM600. bvd strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
kapoentje Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1389011
strongetje Posted July 6, 2007 Author Posted July 6, 2007 hallo, ik heb hier een mediabox staan van upc. heb dus een kaartje van upc. ben gewoon benieuwd of dat werkt met de dreambox 7025 ?. bvd strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
DRG Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 UPC kaartje krijg je niet aan het lopen op een dreambox, dbox of welke andere ontvanger dan ook.. de smartcard en de receiver zijn gekoppeld aan elkaar, dus jou kaart werkt alleen in jou ontvanger. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
strongetje Posted July 7, 2007 Author Posted July 7, 2007 ok bedankt. wilde de 7025 aanschaffen om kabel en sateliet op een decoder te hebben. maar als dat niet werkt hoef ik die niet aan te schaffen. dan ga ik maar voor de DB600. of zijn er andere sugesties om toch een 7025 aan te scaffen i.p.v een 600 ?. bvd strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
DRG Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 Citaat: zijn er andere sugesties om toch een 7025 aan te scaffen i.p.v een 600 ?. twin tuner, 1 programma kijken en een ander opnemen ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
strongetje Posted July 8, 2007 Author Posted July 8, 2007 hallo DRG, bedankt voor je antwoord. daarvoor wilde ik hem aanschaffen. 1 X dvb-s en 1 X dvb-c. zodat ik een aparaat had voor satteliet en UPC. maar aangezien dat niet werkt, heb ik hier dus niks aan. hou nl de UPC mediabox ook. dus als dat het enigste voordeel is heb ik niks aan de 7025. mvg, strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
fwiarda Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Citaat: daarvoor wilde ik hem aanschaffen. 1 X dvb-s en 1 X dvb-c. zodat ik een aparaat had voor satteliet en UPC. Heel er logisch om dat op een ontvanger te willen. Twee ontvangers is toch totaal niet gebruikersvriendelijk. Maar UPC heeft dat helaas geblokkeerd. Voor mij is dat de reden geweest om Digitenne te nemen en UPC de deur uit te doen. Ik heb nu 1xDVB-S en 1xDVB-T. Werkt goed.
Fredo Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 je id wil wel eens niet goed door komen als je je kaartje met regelmaat terug stopt in de decoder kun je met de dream ook kijken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now