Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik hecht veel waarde aan mijn ontvangers en zou daarom m'n kostbare bezit willen verzekeren. Hoe kan ik deze verzekeren?

 

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Posted

 

 

Hoort bij mij weten gewoon bij de inboedel.

Net zoals tv en dergelijke

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Posted

Is dit een serieuze vraag? Of is het gewoon laat geworden vanavond <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Ik zou het bij iemand proberen die in verzekeringen doet.....

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Posted

Behoort standaard bij de inboedelverzekering.

Bij de meesten is hij ook tegen weersinvloeden verzekerd (bliksem).

 

Dus even de polis nakijken of de tussenpersoon raadplegen

(Doen ze nog wat voor hun ......).

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Posted

Wat wel kan is dat een standaard inboedel polis bijvoorbeeld maar tot € 5000 dekt wat electra zoals audio pc en video gebeuren aangaat.

 

Daar zit je uiteraard met een pc/laptop , tv , satonvanger , dvd recorder , stereo setje ,spelcomputer ,etc etc natuurlijk al vlug aan.

Vele hier hebben er zelfs van ieder 2 ( of meer)

 

zie b.v onderschrift guykers maar <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Als ie aan alles ook nog een tv heeft hangen.

 

 

Bij de meeste polissen is dit bedrag ( tegen extra betaling ) wel te verhogen tot € 10.000 of naar € 15.000

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Posted

inboedelverzekeringen keren dagwaarde uit

mijn dreambox is 5 jaar oud en ik kan hem zo voor 300 euris verkopen

ik betwijfel echter of de verzekering bij een claim mijnerzijds ook 300 uitkeert

Net zo als m'n motor (sportster} van 18 jaar oud

saludos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...