Ga naar inhoud


Ervaringen met Lenco TFT-711


dunhans

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om de Lenco TFT-711 te kopen. Aan de zijkant zit een kleine lade waar de KPN/digitenne smartcard in moet. Maar die smartcard moet de afmeting hebben van een GSM-SIM. Ik heb 3 smartcards maar bij geen enkele kan je de SIM eruit drukken. De ServiceDesk van KPN (0900-0576) kon mij ook niet verder helpen. Moet ik met een stanly-mes aan de gang? Of heeft iemand hiermee al ervaringen? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De (passende)kaart wordt toch bijgeleverd? Als je 'm activeert

krijg je nog 89 euro terug ook.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt, maar dan heb ik twee abonnementen lopen. Want één smartcard omwissselen voor zo'n kleintje doen ze niet bij KPN. Ik heb het tv-tje vanmiddag spelend gezien. Ik vond het tegenvallen, dus ik zoek verder naar een wat grotere LCD, met DVB-t tuner en een CI slot voor een Conax cam. Maar die zijn er (nog) niet veel. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja, dat klopt, maar dan heb ik twee abonnementen lopen.


Ze schreeuwen het niet van de daken maar je kunt tot 3 kaarten op één abonnement hebben bij KPN. Gewoon een tweede (of derde) smartcard kopen bij Primafoon (12,95 euro) en telefonisch activeren bij KPN Digitenne, wel zeggen dat je al een abo hebt.

Grt, Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst heb ik van iemand een Smartcard gekregen die gede-activeerd

was(abbo be-eindigd).

Nu heb ik twee abbo'tjes lopen bij KPN waarvan een al met 3

kaartjes en een tweede met slechts een kaartje.

Ik heb het 0800-nummer gebeld dat achter op de kaart staat vermeld

en het kaartnummer ingevoerd: 10 minuten later was de kaart weer

ge-activeerd.

Ik heb de oorspronkelijke eigenaar nog niet horen klagen over rekeningen

dus ik neem aan dat het kaartje nu op een van mijn abbo's

bijgeschreven staat.

Hoe KPN weet welk abbo?

Waarschijnlijk aan de hand van mijn telefoonnummer.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn abonnement met drie smartcards heb ik al sinds September 2005 en ik betaal € 7,95 per maand. Ik denk als ik dat tv-tje koop van € 199,- géén € 89,95 korting krijg omdat ik al abonnee ben. Sluit ik nog een (tweede) abonnement af krijg ik wel die korting en kan ik die mini-smartcard activeren, maar zit ik voor minimaal 1 jaar vast aan een abonnement van € 9,95 per maand en € 29,95 activeringskosten. Totaal € 150,00 + € 110,00 = € 260,00 Veel geld dus voor weinig TV. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daar,

 

Ik heb zo'n geval sinds vandaag en heb ook 3 kaarten bij mij heeft de kpn mevrouw er vriendelijk 1 kaart uitgehaald en de kleine ervoor in de plaats gezet.

 

Voor de rest houdt de ontvangst op bij 60 km per uur.

 

Heeft er iemand nog een suggestie om de auto ontvangst beter te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Bloemsat, zo hoort het ook. Ik had gebeld met de klantenservice en die wisten er helemaal niets van. Dus ze hebben bij jou één grote smartcard terugenomen en de kleine geactiveerd op jou abonnement. Goede service van KPN!

En veel kijkplezier met je tv-tje. Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dunhans,

 

Effe een update over dit geweldige apparaat.

 

Zappen gaat redelijk langzaam 1 tot 2 sec gemiddeld vanwege het conax gebeuren.

 

Stroomverbruik is 8 wat.

 

Batterijen moet je met een externe lader opladen hij laat ze zelf niet op.

 

En de bijgeleverde antenne doet het eigenlijk het best met de verlengkabel. (Dan heb je weinig tot geen storing in je beeld)

 

En er is geen hoofdsteunbeugel te koop voor dit formaat. (Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden).

 

Wat ik me alleen wel afvroeg is dat bij het na kpn bellen 0900 je optie 1 hebt gekozen hulp bij installatie?

 

Want daar wisten ze het tot 2 keer toe te vertellen dat ze gewoon een kaart konden wissen en er weer 1 toevoegen.

 

(Ik heb er wel bijgezegd dat ik mijn oude tuner ging schenken aan een maat en daarom zelf een nieuwe had gekocht en dat ik de oude grote kaart wel graag maagdelijk wou hebben).

 

Groetjen,

 

Bloemsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...