Guest Henri Aalten Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Nadat ik mijn computer heb opgestart, werken de verbeterde functie Toetsen niet van mijn Logitech toetsenbord. Als ik de computer, dan nog een keer opstart, werken deze wel ?? Wat heb ik al gedaan: Software van het toetsenbord opnieuw geïnstalleerd helaas. Alles draait op Windows XP Home. Type toetsenbord, kan ik niet vinden. Waar kan dit aan liggen ?
Guest Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Dat is vreemd...experimenteer eens via Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del),processen,prioriteiten aanpassen.Je moet wel eerst weten hoe dit aansturingssproces noemt voor je klavier(meestal iets van hotkeys of iets dergelijks).Stel dat het hotkey.exe is, dan moet je dit onder processen vinden.Nu kan je dit proces een hogere prioriteit meegeven. Rechtermuisknop aanklikken en kies voor Prioriteit Instellen. Zo kan u de voorrang aan toepassingen die voor u belangrijk zijn hoger instellen...en hopelijk helpt het.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now