edbe Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 ik ben van plan om een MAXplus HTS 2100+ te gaan kopen, maar je ziet op diverse site's MAXplus HTS 2100+ ook een Clarke-Tech 2100 is ??? en is het een mooie/makkelijke reciever ? graag jullie meningen. ------------------- @sat 9500 (defect) / X-Sat 410 / Visiosat G4 Quadro / Triax 88cm / StabHH120 / 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
planetbitworld Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 De maxplus HTS 2100+ word niet meer gemaakt. Ook de Clarke-tech 2100 niet meer. Bijde ontvangers komen uit dezelfde fabriek Hub-tech Er is wel sinds vorige week een nieuwe Clarke-tech 2100 plus USB uit dit is de zelfde ontvanger alleen is deze nieuwer en uitgebreider met o.a een USB aansluiting voor mp3 en jpeg foto's meer kanalen 10.000 i.p.v 5000 (handig bij een draaibaar systeem) en een snellere proccesor. De software is niet uitwisselbaar met die van de maxplus maar heeft wel de zelfde mogelijkheden en menu's. De maxplus/clarke-tech is zeker een hele mooie ontvanger met veel mogelijkheden voor weinig geld, En erg gebruikers vriendelijk. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Guest Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Ja die ontvanger komt met verschillende namen op de markt. Hier is het Maxplus 2100, Duitsland en Italie heet hij Clarke Tech en in Engeland Technomate ik dacht 1500 en in Amerika is het Coolsat. Helaas wordt hij niet meer gemaakt en zal bij de meeste dealers uitverkocht zijn. Nu is er wel een nieuwe Clarke Tech 2100 op de markt met ipv 5000 zenderplaatsen 10.000 en een usb aansluiting maar ik dacht niet dat die ook als Maxplus komt. En ja de oude Maxplus is een makkelijke ontvanger met een prima support, maar omdat hij niet meer gemaakt wordt is de vraag hoe lang de support nog door gaat. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> [color:"green"]Ik zie dat we gelijk zitten te typen <img src="/forums/images/graemlins/laugh.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/laugh.gif" alt="" /> [/color]
Guest Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Citaat: De software is niet uitwisselbaar met die van de maxplus maar heeft wel de zelfde mogelijkheden en menu's. Goed dat je dat duidelijk maakt. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Veel webshops vergeten voor het gemak om dat erbij te vertellen. Overigens heb je voor de Clarke-Tech ook een versie-666 firmware die het mogelijk maakt om gebruik te maken van een SKY kaart.
edbe Posted July 28, 2007 Author Posted July 28, 2007 kan een slotje op <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now