Ga naar inhoud

[600S] fout tijdens flashen : Found injectable DCA at pos 219845

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik probeer met universal dreamup v 1.3.0.2 (debug) de nieuwe 600pvr te flashen, krijg dan eerst de melding dreamloader upload dan compleet en waiting for acknowledge en daaronder tijd boxtype 600pvr en daaronder Found injectable DCA at pos 219845 daar blijft het allemaal ophangen, er staat nog de fabrieks img op. wou graag wat anders erop zetten, maar gaat niet verder, heb er een hdd ingebouwd welke wel goed werkt de thoshiba mk8025gas die staat op master, wat gaat er hier fout?

bob de ha1bnb

Schotels 2 vast, 1 met 4 lnb's en 1 draaibaar, Ontvangers DB7020s DB 600pvr en relook dgstation mutant 200s

Geplaatst:

Hdd er uit halen en opnieuw proberen te flashen?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Heb un reeds verwijderd, maar hij blijft de melding geven. begint met uploading flashloader en dan het bovenstaande, kom er niet in dcc werkt wel goed, maar daar kom ik niet verder mee

Schotels 2 vast, 1 met 4 lnb's en 1 draaibaar, Ontvangers DB7020s DB 600pvr en relook dgstation mutant 200s

Geplaatst:

die versie ziet de box helemaal niet, weet niet wat er mee aan de hand is

Geplaatst:

in de 1.3.1.0 geeft hij de foutmelding niet, hij upload de flashloader, wacht op acknowledge geeft ook het boxtype door, de box start gewoon door en geeft de zender weer, maar verder gebeurt er niets

Geplaatst:

een nulmodemkabel welke is aangesloten via een usb-kabel via de laptop

Geplaatst:

En daar heb je het probleem.

Een nulmodem kan wel via PCMCIA maar bijna nooit via usb.

Even een gewone pc pakken met een echte serieële poort en je bent het heertje.

Sukses

PLinux member

Geplaatst:

Deze combinatie werkt goed op de dm500 dm 5620 en de dm7020 en ook op de relook mutant200s dus zou ook goed moeten werken op de dm600pvr dacht ik zo, de relook heb ik gisteren ng geflasht met deze usb-rs232 kabel in samenwerking met een 0-modem kabel

Geplaatst:

FlashWizard 6.3 werkt niet met de DM600.

Probeer eens te flashen via de webinterface.

Telnet hiervoor eerst de box, en geef de volgende commando's:

mount /boot -o remount,rw

rm /boot/*

reboot

Na reboot, kun je de box via een browser alles bereiken voor het flashen.

Geplaatst:

ik heb via dcc telnet geopend, maar hij kent de opdracht niet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen