Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

 

heb sinds gisteren de Relook 400S geinstalleerd.

Tjong da's heel wat anders dan de DB , heb er verschillende IMG op geprobeerd en heb er nu de Higland 2.14 opstaan.

 

wat ik wel erg jammer vind tov de DB,

 

1: Zeer traag met opstarten eer dat ik beeld heb.

2: Als ie op gestart is komt ie niet in mijn favorietenlijst terrecht maar hij gaat gewoon naar "alle" service's toe.

is dit op te lossen ??

3: Zappen gaat ook erg traag ..

 

Ja heel wat misschien dat iemand iets weet hoe ik misschien eea op kan lossenn.

 

Bedankt alvast voor antwoord ..

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Waarom plaats je niet de image die wij je voorgeteld hebben, start sneller op en zapt ook vrij snel?

En dat van die all heb ik nog nooit meegemaakt.

Posted

Alain,

heb die van jou er nu inzitten..

werkt in 1e instantie zekers sneller.

maar waarom als ik de relook weer opstart NIET in de FAV zoals ik graag wil ??

<img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Posted

Citaat:
Waarom plaats je niet de image die wij je voorgeteld hebben, start sneller op en zapt ook vrij snel?

 

Ik heb hier ook een Relook 400 staan, ben benieuwd welke image je bedoeld, twijfel namelijk nog of ik er enigma in zet. Ik zoek nog een stabiele image waar CCcam op draait.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Posted

Het betreft een Neumo 2.13 gebaseerde image zonder FantacyTeam en ook niet de laatste maar de vorige.

 

Dat van die favorieten heb ik echt geen antwoord op, volgens mij moet je iets verkeerd doen want niemand schijnt te kunnen antwoorden en waarschijnlijk ook niet meegemaakt.

Van cccam heb ik geen ervaring.

Posted
Citaat:
....
3: Zappen gaat ook erg traag ..
...

NIET !!!! <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" />
en als de mods hier een beetje zoude meegewerkt hebben, kon ik dat nog aantonen ook <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

een relook met de voorlaatste versie van Neumo zapt even snel/traag dan een dreambox 600pvr met PLI erop. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Posted

en als de mods hier een beetje zoude meegewerkt hebben, kon ik dat nog aantonen ook

 

 

hoe bedoel je dit ? waaraan moet ik meewerken ?

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Posted
Citaat:


Ik heb hier ook een Relook 400 staan, ben benieuwd welke image je bedoeld, twijfel namelijk nog of ik er enigma in zet. Ik zoek nog een stabiele image waar CCcam op draait.

neumo 2.13 (dus NIET 2.13.5 ) met CCcam 1.7.0 (ook weer NIET!! de laatste versie van CCcam nemen)
Buiten het trage opstarten loopt deze combinatie als een trein en zie ik niet echt een meerwaarde bij enigma <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Posted

 

hoe bedoel je dit ?

 

merDe

 

Niet te zwaar aan tillen hoor was een opmerking al lachend bedoeld <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Ekskuus al dit verkeerd is overgekomen <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" /> , een verdere uitleg stuur ik je via pm

wegens teveel offtopic.

Het komt er dus op neer dat de relook niet moet onderdoen voor andere decoders als het om 'zapsnelheid' gaat. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted

ja jammer ,

 

maar wat kan er nu fout gaan ??

 

Okee probeer uit te leggen wat mijn probleem is ,

 

je scand de satellieten in die je wilt hebben ..

 

dan krijg je `alle service`te zien .

 

Nu heb ik dus een FAV kijst gemaakt en daarin Nederlandse zenders, films etc etc in gezet ..

Nu als ik de decoder uit zet en later weer aan dan gaat ie automatisch naar de lijst `alle service`toe..

 

Ik wil graag dat als ik hem weer aan doe in mijn favorieten opstart ..

 

hoop dat je het begrijpt ..

 

Nu moet ik eerst op FAV drukken dan selecteren en dan is het goed ..

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" />

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Posted

En wat als je het probeerd met de meegeleverde favorieten?

Hoe heb je de favorieten gemaakt?

Als je de relook afzet sta je wel degelijk in je favorieten?

Posted

als je de kanalenlijst er voor hebt, druk je op de groene toets, selecteer je favorietengroep. Sluit de box af. Na opstarten ben je automatisch in je favorietenlijst.

Posted

Of met de pceditor van jondoe (die je kan terug vinden op de site van de meneer hierboven) kan je je kanalen rangschikken dat je favorieten bovenaan staan.

Zodat als je op '1' drukt je 'ned1' te zien krijgt enz ...

Posted

Nog een vraag,

 

wat kan ik meer of minder met een officiele firmware tov en on-officiele firmware

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Posted

Alain,

 

ik heb de favorieten gemaakt met pc editor,

 

Ook al geprobeer gewoon via menu van de rellok.

 

Maakt niet uit..

 

En ja als ik de relook afsluit dan sta ik in de favorieten , em let nu op als ik heb bv afsluit in de favorieten op Nederland1 .

Ik start dan de relook weer op dan start ie op op nederland 1 maar in de "all service "lijst niet in favorieten..

 

gek toch ??

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...