Jump to content

Recommended Posts

Posted

De zender 'Tien'zit als enige NL commerciele zender in het basispakket van Canaldigitaal. Door de deal met rtl zal Tien binnenkort verdwijnen en zal oa het eredivisievoetbal miv augustus bij rtl 4 te volgen zijn. Zal Canaldigitaal rtl 4 dan automatisch in het basispakket stoppen?

Posted

En bij de kabel gaat het dan digitaal in het pluspakket... Ik denk het niet(!)

Het is trouwens nog niet bekend wat met de RTL indeling gaat gebeuren. Vermoedelijk komt het voetbal op RTL-4... als dat zo is is waarschijnlijk geen baispaket hiermee meer voor nodig(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Posted

Of RTL4 gaat tijdens het voetbal op zwart voor de settopboxers. Alles is mogelijk en met Canal Digitaal zal ik er niet echt meer van staan te kijken <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Posted

Als ze dat gaan doen dan zet ik een punt achter m'n 15 jarige relatie met CanalDigitaal

Posted

Zullen we op voorhand ons niet zo druk hierom maken?

 

RTL-4 blijft gewoon in het stb-pakket.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Posted
Citaat:
De zender 'Tien'zit als enige NL commerciele zender in het basispakket van Canaldigitaal. Door de deal met rtl zal Tien binnenkort verdwijnen en zal oa het eredivisievoetbal miv augustus bij rtl 4 te volgen zijn. Zal Canaldigitaal rtl 4 dan automatisch in het basispakket stoppen?


Nee, tuurlijk niet!!

Groetjes

Sunny Sat

Posted

Als CDS slim is laten ze per 1 oktober het settoppakket verdwijnen en verlagen ze de prijs van het basispakket naar 6.95 (Gelijk aan Digitenne) Probleem opgelost op wat SetToppakketters na... maar die hebben dan geen goedkoper alternatief meer(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Posted

Nou, "wat" settopboxpakketters.. Ik meen dat het 75% van het klantenbestand van CDS was of iets in die geest..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Posted

Citaat:
Als CDS slim is laten ze per 1 oktober het settoppakket verdwijnen en verlagen ze de prijs van het basispakket naar 6.95 (Gelijk aan Digitenne) Probleem opgelost op wat SetToppakketters na... maar die hebben dan geen goedkoper alternatief meer(!)

 

Vind ik wel een goed idee. En dan meteen de VRT uit het familiepakket halen, en in het basispakket stoppen! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Posted
Citaat:
Dan weten ze zeker dat er heel de wereld settopboxers weglopen naar digitenne


Precies, ik heb Digitenne aangevraagd.
Aanstaande vrijdag komt het spul binnen.
Ik zal dan binnen een paar maanden een keuze gaan maken.
Heb al een idee wat de uitkomst gaat worden.
Posted

hij kan er toch altijd nog een schotel bijhouden voor de andere zenders? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted
Citaat:
hij kan er toch altijd nog een schotel bijhouden voor de andere zenders? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />


Precies, ik had het over het CDS abbo, niet over de schotel.
Overgens zap ik bijna nooit boven de 10.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...