Guest Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 De zender 'Tien'zit als enige NL commerciele zender in het basispakket van Canaldigitaal. Door de deal met rtl zal Tien binnenkort verdwijnen en zal oa het eredivisievoetbal miv augustus bij rtl 4 te volgen zijn. Zal Canaldigitaal rtl 4 dan automatisch in het basispakket stoppen?
Littlesat Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 En bij de kabel gaat het dan digitaal in het pluspakket... Ik denk het niet(!) Het is trouwens nog niet bekend wat met de RTL indeling gaat gebeuren. Vermoedelijk komt het voetbal op RTL-4... als dat zo is is waarschijnlijk geen baispaket hiermee meer voor nodig(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
W3ird_N3rd Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Of RTL4 gaat tijdens het voetbal op zwart voor de settopboxers. Alles is mogelijk en met Canal Digitaal zal ik er niet echt meer van staan te kijken <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Guest Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Als ze dat gaan doen dan zet ik een punt achter m'n 15 jarige relatie met CanalDigitaal
Mrbeam Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Zullen we op voorhand ons niet zo druk hierom maken? RTL-4 blijft gewoon in het stb-pakket. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Sunny Sat Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Citaat: De zender 'Tien'zit als enige NL commerciele zender in het basispakket van Canaldigitaal. Door de deal met rtl zal Tien binnenkort verdwijnen en zal oa het eredivisievoetbal miv augustus bij rtl 4 te volgen zijn. Zal Canaldigitaal rtl 4 dan automatisch in het basispakket stoppen? Nee, tuurlijk niet!! GroetjesSunny Sat
Littlesat Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Als CDS slim is laten ze per 1 oktober het settoppakket verdwijnen en verlagen ze de prijs van het basispakket naar 6.95 (Gelijk aan Digitenne) Probleem opgelost op wat SetToppakketters na... maar die hebben dan geen goedkoper alternatief meer(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
W3ird_N3rd Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Nou, "wat" settopboxpakketters.. Ik meen dat het 75% van het klantenbestand van CDS was of iets in die geest.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Elwin Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Citaat: Als CDS slim is laten ze per 1 oktober het settoppakket verdwijnen en verlagen ze de prijs van het basispakket naar 6.95 (Gelijk aan Digitenne) Probleem opgelost op wat SetToppakketters na... maar die hebben dan geen goedkoper alternatief meer(!) Vind ik wel een goed idee. En dan meteen de VRT uit het familiepakket halen, en in het basispakket stoppen! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Polleke2 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Dan weten ze zeker dat er heel de wereld settopboxers weglopen naar digitenne
Guest Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Citaat: Dan weten ze zeker dat er heel de wereld settopboxers weglopen naar digitenne Precies, ik heb Digitenne aangevraagd. Aanstaande vrijdag komt het spul binnen. Ik zal dan binnen een paar maanden een keuze gaan maken. Heb al een idee wat de uitkomst gaat worden.
Hellum Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 hij kan er toch altijd nog een schotel bijhouden voor de andere zenders? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Guest Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Citaat: hij kan er toch altijd nog een schotel bijhouden voor de andere zenders? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> Precies, ik had het over het CDS abbo, niet over de schotel. Overgens zap ik bijna nooit boven de 10.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now