Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een irdeto 2 kaart, xcam en een aston. maar ik krijg op geen van beiden beeld met mijn orginele kaart. moet ik iets veranderen of gaat het gewoon niet.

 

krijg over 2 weken mijn seca2 kaart maar ja 2 weken zonder tv

 

alvast bedankt

Posted

Ben bang dat je dat niet werkend krijgt, de Aston is een seca module de Xcam kan verschillende coderingen aan ook een seca kaart loopt er in maar ik ben bang de Irdeto juist weer niet.

 

Maar ja waarom wil je een seca kaart kopen met een Irdeto 2 module loopt de Irdeto kaart toch ook. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Posted

ik kijk graag maar de muziek zenders en met irdeto krijg ik het niet door via CD en met seca wel. heb het al met de xcam geprobeerd maar blijft zwart

Posted

Hier gekeken .

Xcam zou moeten werken dacht ik maar ik heb ook problemen met irdeto 2

sinds kort in modules anders dan origineel Irdeto .

 

Ad

Vu+ Dream Formuler Zegema enz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...