Guest Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Ik heb een irdeto 2 kaart, xcam en een aston. maar ik krijg op geen van beiden beeld met mijn orginele kaart. moet ik iets veranderen of gaat het gewoon niet. krijg over 2 weken mijn seca2 kaart maar ja 2 weken zonder tv alvast bedankt
Guest Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Ben bang dat je dat niet werkend krijgt, de Aston is een seca module de Xcam kan verschillende coderingen aan ook een seca kaart loopt er in maar ik ben bang de Irdeto juist weer niet. Maar ja waarom wil je een seca kaart kopen met een Irdeto 2 module loopt de Irdeto kaart toch ook. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
Guest Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 ik kijk graag maar de muziek zenders en met irdeto krijg ik het niet door via CD en met seca wel. heb het al met de xcam geprobeerd maar blijft zwart
aanj Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Hier gekeken . Xcam zou moeten werken dacht ik maar ik heb ook problemen met irdeto 2 sinds kort in modules anders dan origineel Irdeto . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now