Jump to content

Recommended Posts

Posted

LT Image - The Second Maneuver Update 2

------------------------------------------

 

We have some new great news for you running LT SM images...we have now released a small update that is available through Software Update in the LT Menu.

 

NOTE! Make sure to have at least 1.5MB free FLASH before doing this update!!!

 

Included in the update:

- Enigma2 from 20070711

- Drivers from 20070711

- Small adjustment in our config package.

 

Good luck and keep the feedback coming to us so that we can improve the image even further!

 

 

Al die updates zou dit image dan toch NIET goed zijn :-)

Ik dacht dat ze NP zouden gaan...

 

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

welk image is er wel goed op het moment ik heb liever dat ze snel de fouten/bugs eruit halen dan een hele tijd te wachten dat er een update komt

kijk maar bij dream zijn een paar grote bugs bekend maar er gebeurt aan de oppervlakte weinig

een vraag de enigma2 die de 7025 gebruikt is die hetzelfde als van de 8000 (als die ooit komt)

als dat zo is dan hoop ik voor de 7025 en de 8000 dat ze hetzelfde zijn dan kunnen ze van elkaar profiteren en als de 8000 komt dat deze beter werkt dan de 7025 in het begin

want hier zullen ook nog een hoop bugs in zitten

Posted
Citaat:
welk image is er wel goed op het moment ik heb liever dat ze snel de fouten/bugs eruit halen dan een hele tijd te wachten dat er een update komt
kijk maar bij dream zijn een paar grote bugs bekend maar er gebeurt aan de oppervlakte weinig
een vraag de enigma2 die de 7025 gebruikt is die hetzelfde als van de 8000 (als die ooit komt)
als dat zo is dan hoop ik voor de 7025 en de 8000 dat ze hetzelfde zijn dan kunnen ze van elkaar profiteren en als de 8000 komt dat deze beter werkt dan de 7025 in het begin
want hier zullen ook nog een hoop bugs in zitten


De 8000 is Enigma2 en in dezelfde enigma2 zijn reeds wijzigingen aanwezig voor 4 tuners en daar de 7025 er maar 2 heeft ....

De 8000 zal dus alles hebben wat de 7025 nu heeft.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Posted

De 8000 is Enigma2 en in dezelfde enigma2 zijn reeds wijzigingen aanwezig voor 4 tuners en daar de 7025 er maar 2 heeft ....

 

De 8000 zal dus alles hebben wat de 7025 nu heeft.

 

Ook de regenbui bug? <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" />

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Posted
Citaat:
Lekker dan, zo'n software update. Box boot niet meer op.

Ga wel naar Ronald


Hij heeft gezien dat je een Sat4ALL gebruiker bent <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
Kunnen ze daarna NP gaan ...

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Posted

hoeveel geheugen had je over er staat als waarschuwing min 1.5 mb

Posted
Citaat:
hoeveel geheugen had je over er staat als waarschuwing min 1.5 mb


Zal het ook wel geweest zijn

VU+ Duo2 - PrismCube

Posted
Citaat:
welk image is er wel goed op het moment ik heb liever dat ze snel de fouten/bugs eruit halen dan een hele tijd te wachten dat er een update komt
kijk maar bij dream zijn een paar grote bugs bekend maar er gebeurt aan de oppervlakte weinig
een vraag de enigma2 die de 7025 gebruikt is die hetzelfde als van de 8000 (als die ooit komt)
als dat zo is dan hoop ik voor de 7025 en de 8000 dat ze hetzelfde zijn dan kunnen ze van elkaar profiteren en als de 8000 komt dat deze beter werkt dan de 7025 in het begin
want hier zullen ook nog een hoop bugs in zitten


Als je een betrouwbare image wil dan moet je de eerste image van Ronaldd nemen.
Posted

Ik zie al dat eersten terug willen naar de oude LT, omdat Cccam niet zou werken.

Verder zie ik weinig animo meer voor deze image... van een drukte voor hun Lets Talk forum zou de laatste campagne door hun hier op say4all waarschijnelijk zijn mislukt. Ach... ik raak LT niet meer aan en houd het op Ronaldd waar ik ook meer vertrouwen in heb.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Posted

Jep CCcam werkt NIET in een OE 1.5 image. Dit moet door de makers van CCcam opgelost worden...

 

Maar dat is toch geen probleem GBOX werkt ook <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Posted

Heb ik iets gemist? CCcam werkt niet met LT? Nou hier werkt het wel hoor, alleen ondervind ik af en toe vastlopers.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Posted

NewCS en Cccam zouden niet meer werken, dvb modules zijn niet ok, vastlopers of een regen van blauwe schermen tot gevolg.

 

Dus na een update niet opnieuw flashen maar onderstaande oplossing uitvoeren.

 

Neem de driver van 29.06. Zet deze /tmp

Dan in telnet voet je dit in: ipkg remove dreambox-dvb-modules

doe even een # cd /

en een update uitvoeren: # ipkg install /tmp/dreambox-dvb-modules_2.6.12.6-20070629-gcc4.1-r0_dm7025.ipk

 

Driver van 29.6 is hier te halen.

 

Doe dan een reboot en je kaartlezers doen weer hun werk.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Posted

Je kun ronald, lt. gemini, of een andere image er in poten.

het heeft allemaal geen zin, je komt overal de zelfde BUGS tegen

Het is duidelijk dat dream zelf aan de beurt is.

ze hebben de helft van de software dicht gegooid,zodat niemand er in kan

om de BUGS te zoeken.

ze kunnen er alleen zelf in, maar zijn waarschijnlijk op vakantie in

het het zuiden waar het niet regend, een kijken naar hun 7025 die niet vast loopt. zolang dat daar geen onweers bui komt denken ze dat ze een welverdienden

vakantie hebben.

 

groetjes johnwillem

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...