Guest Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Mijn computer draait op windows xp prof Vandaag 7020 Si gekocht. Lukt niet om via netwerk de dreambox te benaderen. Ik type in adres balk ip adres van DB in maar krijg dan venster waarin ik een gebruiksnaam en wachtwoord moet ingeven. Ligt dat aan mijn xp instellingen of heeft de dreambox een eigen gebruiksnaam en wachtwoord.
fdm Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 De dreambox heeft een eigen systeem. Tik maar in : gebruikersnaam: root wachtwoord: dreambox. Veel plezier. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
paardengek Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Citaat: De dreambox heeft een eigen systeem. Tik maar in : gebruikersnaam: root wachtwoord: dreambox. Veel plezier. Gebruikersnaam : root Wachtwoord: ( leeg laten ) Dit is het default inloggen bij een dreambox 7020 en 7025. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now