Jump to content

[7020S] wachtwoord nodig voor netwerk verbinding


Recommended Posts

Posted

Mijn computer draait op windows xp prof Vandaag 7020 Si gekocht. Lukt niet om via netwerk de dreambox te benaderen. Ik type in adres balk ip adres van DB in maar krijg dan venster waarin ik een gebruiksnaam en wachtwoord moet ingeven. Ligt dat aan mijn xp instellingen of heeft de dreambox een eigen gebruiksnaam en wachtwoord.

Posted

De dreambox heeft een eigen systeem. Tik maar in : gebruikersnaam: root wachtwoord: dreambox.

Veel plezier.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Posted
Citaat:
De dreambox heeft een eigen systeem. Tik maar in : gebruikersnaam: root wachtwoord: dreambox.
Veel plezier.


Gebruikersnaam : root
Wachtwoord: ( leeg laten )

Dit is het default inloggen bij een dreambox 7020 en 7025.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...