dutchbo Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Geplaatst: 27 juli 2007 zo'n lacie werkt dat goed in combi met dm 500? deze zijn niet zo duur ,dus leuk om mee te testen gr ron
Tonskidutch Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 het zijn zeker niet de snellere... die LaCie de laatste batch berichten over NAS aankoop gaat toch allemaal over allnet en synology dat zullen dus prijstechnish ook wel de meest interessante zijn als je daar op zoekt zul je ook ervaringen en resultaten vinden. kijk testen met een erg langzame, is voor je kritische dm 500 niet de slimste optie. dan kun je beter nog eens bij iemand lenen om te zien of het werkt. cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
dutchbo Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Geplaatst: 28 juli 2007 zal vandaag in eindh. eens kijken wat ze allemaal hebben. wil jullie bedanken voor de tips gr ron
dutchbo Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Geplaatst: 29 juli 2007 nou heb vandaag de iomega storcenter 320gb gekocht ,na goede berichten hier op het forum en reviews in tomshardware. maar nou komt het probleem ,ik krijg hem gemount de dm 500 hd ok ,maar ga ik iets opnemen zegt ie inaccesble harddisk. ik heb natuurlijk wel een map movie. instelling dm500 dir: nethdd localdir /hdd iemand tips? gr ron
dutchbo Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Geplaatst: 29 juli 2007 moet natuurlijk inaccesble storage zijn. er draait een gp image ? gr ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen