jeejee99 Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Vraagje, Kan je op een DB7000 met PLI de dvb ondertiteling vast instellen zodat als ik van zender wissel ik niet eerst in het audio menu het weer op dutch moet zetten. Ik heb dit probleem op de UPC kanalen die op 15 west zitten. see ya Jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
boaz Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Met bijv. gSub kun je voorkeuren instellen in het conf. menu. Werkt enkel als de zender dit ook ondersteund. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Nee dat lukt niet. 't Zit in ieder geval niet zo in Enigma. 't Heeft zo z'n voordelen en nadelen als je de ondertiteling niet standaard ziet.
rai Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Het zou wel fijn zijn als je per zender aan kon geven of je het wel of niet wil zien. Het gekozen geluidskanaal wordt in Enigma b.v. WEL opgeslagen. Dus ondertitel zou ook wel handig zijn.
hemertje Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 het staat in onze wensenlijst maar heeft nogal wat voeten in aarde dus of het er ooit komt is de vraag DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen