Jump to content

Recommended Posts

Posted

De hype/storm is weer geluwd sinds de verkoop van het laatste boek.

 

Wie heeft er nu eigenlijk het loodje gelegd waar al de herrie om was? Zelf heb ik geen zin om het boek te lezen.

Ben met andere bezig.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Posted

Even zoeken op Wikipedia?

 

Beetje jammer als iemand het hier post en een andere member wil het nog lezen maar ziet het per ongeluk...

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Posted

Schrijf het dan gewoon in de kleur [color:"white"] wit, dan kan je het alleen lezen als je alles selecteerd [/color]

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Posted

Citaat:
Beetje jammer als iemand het hier post en een andere member wil het nog lezen maar ziet het per ongeluk

 

Ik dacht dat ik de inleiding van de topic duidelijk genoeg gesteld had. Inderdaad [color:"white"]de kleur wit [/color] gebruiken is ook een prima idee. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...