Jump to content

Recommended Posts

Posted

staat nu op een 60cm triax maar bij bewolkt weer veel storingen. Hij is heel goed uitgericht. Is een 78cm triax een optie?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Posted

Als hij echt heel goed is uitgericht mag je toch niet al storing hebben bij een beetje wolken. Wellicht toch beter uitrichten?

Als je een 78cm (of groter) neemt moet je ook een ander monoblock c.q. twinlnb. Die van CD is toch echt voor 60cm schotels, anders kom je aan die van WNC of Maximum (zijn hetzelfde).

Posted

met wat regen was het beeld echt weg enne hij was 100% goed uitgericht mbv mijn satlook. Ik heb de 60 vervangen door een 78 en astra 1 meer signaal en astra 3 hetzelfde signaal dus dit werkt ook, 78cm _ duo quad lnb canal digitaal.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...