Dreamguy Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Ronaldd, Het ziet er weer erg mooi uit. Ik blijf echter 1 probleem houden. Deze had ik ook in de vorige images. Timeshift werkt niet goed. Als ik op de pauze knop druk dan staat het beeld even stil. Het geluid hoor ik nog wel even. Daarna staat het beeld stil en het geluid is hoor ik ook niet meer. Soms zie ik de teller oplopen en soms gaat ie zo weer met een hoop seconden achteruit. Als ik daarna op Play druk dan start de boel weer op en na een tijdje springt de timeshift naar het eind. Gewone opnames via timers en via de rode knop gaan gewoon goed. Wat is hier toch fout. Ik snap er niets van. Hopelijk kan je me wat informatie geven om mij op weg te helpen. Hans.
boaz Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: Citaat: kan HD en CF ook niet formateren. Met de melding "Mkfs failed" enig idee wat dat is? even ot, maar de CF moet je ook niet willen formatteren vanuit menu, gebeurt dan met big file optie, ieder bestandje neemt dan erg veel ruimte in. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: Ronaldd, Het ziet er weer erg mooi uit. Ik blijf echter 1 probleem houden. Deze had ik ook in de vorige images. Timeshift werkt niet goed. Als ik op de pauze knop druk dan staat het beeld even stil. Het geluid hoor ik nog wel even. Daarna staat het beeld stil en het geluid is hoor ik ook niet meer. Soms zie ik de teller oplopen en soms gaat ie zo weer met een hoop seconden achteruit. Als ik daarna op Play druk dan start de boel weer op en na een tijdje springt de timeshift naar het eind. Gewone opnames via timers en via de rode knop gaan gewoon goed. Wat is hier toch fout. Ik snap er niets van. Hopelijk kan je me wat informatie geven om mij op weg te helpen. Hans. Daar hebben volgens mij alle huidige images last van. Jammer, ik blijf bij de eerste Ronaldd want we gebruiken ts best vaak hier.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Ronaldd, bedankt voor deze schitterende image. Tot nu toe draait ie bij mij zeer stabiel en de menu's zijn ook erg mooi (duidelijk lettertype). Voor mij is Ronaldd momenteel de "preferred image"
Ronaldd Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: Het is dus geen echte picture in picture (maar Picture in Graphic, zoals me zei) - Je kunt dus niet echt mee kijken in dat kadertje. In de orginele image resized de picture wel naar het kader. Happy2000 heeft onder de kleur toetsen wat andere toepassingen gehangen. Mogelijk is daar iets in fout gegeaan. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Ronaldd Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: Maar kijk even verder, kan HD en CF ook niet formateren. Met de melding "Mkfs failed" enig idee wat dat is? Daar moet ik nog steeds naar kijken. Dat zit er lang in. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Harley Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Opnieuw geflashd, nu de 1 aug. Alles werkt nu in een keer. Top image VU+ Duo2 - PrismCube
Happy2000 Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: In de orginele image resized de picture wel naar het kader. Happy2000 heeft onder de kleur toetsen wat andere toepassingen gehangen. Mogelijk is daar iets in fout gegeaan. Ronald Dit werk wel gewoon in de box zelf, maar als je een screen dump maakt met grab dan krijg je dit. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
ziggy Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 ronald wederom klasse dit zal de verkoop van 7025's zeker ten goeden komen . en is een opsteker om sneller een 8000 tekopen als je daar ook van dat klasse spul voor gaat schrijven. draaid hier goed op cf met lt in de flash(daar zit ba standaard in ). ga vooral op deze weg door. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
FNONAMUS Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Raar probleempje: ik draai al een tijd in verschillende images mgcam+newcs samen om gbox te draaien. In dit image lukt me dat echter niet. Ik heb in het softcam menu gekozen voor softcam MGcam en eronder bij cardserver voor newcs. Geen beeld. Kan iemand dit even checken? Todays dummy is tomorrows expert!
FeReNGi Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: ronald wederom klasse dit zal de verkoop van 7025's zeker ten goeden komen . en is een opsteker om sneller een 8000 tekopen als je daar ook van dat klasse spul voor gaat schrijven. draaid hier goed op cf met lt in de flash(daar zit ba standaard in ). ga vooral op deze weg door. En binnenkort zit dat ook in de Officiële CVS ! Op IHEAD zijn ze al in de wolken daar de source beschikbaar is. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
FNONAMUS Geplaatst: 2 augustus 2007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Ronaldd, ik heb een "ernstig" bugje gevonden: Als je naar het menu van opnames gaat, krijg je dit scherm: De opname begint qua geluid te lopen, hier van "Rijdende rechter", ondanks dat ik nog niks gekozen heb met "OK". Scroll ik naar beneden, naar b.v. "Departed" dan begint van díe opname het geluid te lopen, geen beeld. In beide gevallen ben ik de (ehhh) herinnering kwijt waar ik de vorige keer met de opname gebleven was.... (Wilt u het afspelen vervolgen o.i.d. pop-upje). Todays dummy is tomorrows expert!
markie2 Geplaatst: 2 augustus 2007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Citaat: Je kunt wel meekijken in het kadertje, hij speeld na 1 sec het opgenomen programma af waar je op staat. Ik heb dit echter uitgezet. En als je een scherm afdrukt maakt laat hij de pig niet goed zien. Waar kan je dat uitzetten dan? In het filmscherm heb ik ook niet zo'n behoefte aan dat kadertje... VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Laverda Geplaatst: 2 augustus 2007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Hallo Happy2000, Je hebt het menu aangepast met o.a. de knop "Mappen" kun je met die mappen knop mappen benaderen die in de map movie staan? daar zou je dus ts bestanden kunnen plaatsen en vervolgens afspelen met spoelen, springen enz. zou je die aanpassingen kunnen posten in een bijlage of anders via pm? Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
KeFJe Geplaatst: 2 augustus 2007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Iets wat ik handig zou vinden is een aanduiding of er al gegeken is naar een opname bv als 10 episodes van bvb Friends opstaan je kan zien welke je mag verwijderen. mvg KeFje Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen