Jump to content

Bestaat er een goede ontvanger met 2 seca slots ?


Recommended Posts

Posted

Bestaat er een goede ontvanger met 2 seca slots ?

Posted

Heb ontdekt dat de aston xena 1700 dit kan maar is nog redelijk duur voor zo een oud toestel.

 

Het moet eigenlijk gewoon basic zijn, gewoon een ontvanger met epg die tv vlaanderen en canal digitaal kaartjes tegelijk aankan zonder het gebruik van modules

Posted
Citaat:
Heb ontdekt dat de aston xena 1700 dit kan maar is nog redelijk duur voor zo een oud toestel.

Het moet eigenlijk gewoon basic zijn, gewoon een ontvanger met epg die tv vlaanderen en canal digitaal kaartjes tegelijk aankan zonder het gebruik van modules


De Aston Xena 1700 is wel een goede ontvanger (ben hier zelf ZEER tevreden over) maar als hij nog hetzelfde kost als toen ik hem kocht is hij idd wel wat aan de dure kant. In die tijd was het nog te verantwoorden want het was een TOP ontvanger (en de Dreambox enzo bestond nog niet).

Maar de Simba (of toch sommige modellen) kan volgens mij ook 2 kaarten aan (en standaard 3 of 4 encryptie systemen waaronder AstonCrypt ofwel SECA2).

Ik had vroeger de keuze Simba of Xena maar heb voor de iets uitgebreidere Xena gekozen.

Trouwens je hebt nu ook een nieuwer model de Wamba maar hier weet ik niks van en op de Site van Aston hebben ze het niet meer over de Xena 1700 maar nog enkel over de Xena 1800 (PVR) en de Xena 2000.
Posted

het wil ook goed met de XSAT 410

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

De DB7020-s voldoet ook hieraan, maar in vgl met de DB-7025 heb je maar 1 tuner.(en is uiteraard iets goedkoper)

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Posted

Aston Wamba 302?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Posted
Citaat:
het wil ook goed met de XSAT 410

MVG. Gerard



Maar niet alle kanalen zijn open met de TVV kaart

grtz,

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...