Ga naar inhoud


Probleem met laden nieuwe software Canal Digitaal CI


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem:

 

In mijn TV (Sony KD-32NS200E) zit een digitale Sat receiver waar een originele Canal Digitaal CI inzit.

Ik kan álle Canal Digitaal kanalen in mijn ABO gewoon kijken, géén probleem tot zover.

Als ik nu een update wil doen van de software van de CI, dan ga ik via het menu naar de settings, kies daar de CI module en als ik die selecteer komt er "Initializing" te staan en dat blijft staan ook al geef je 30 min. de tijd.

 

Vóórheen (voordat Canal Digitaal de software update uitbracht) kreeg ik keurig netjes info te zien over de CI, de softwareversie, de smartcard, maar NU dus niet meer.

 

Iemand die raad weet?

 

Alvast bedankt!

Ariën

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Raad op je vraag nee, goede raad ja gewoon niet meer aan die zogenaamde goedgekeurde rotzooi beginnen.

 

Die canal Digitaal Modules zijn niet zo gezond te noemen en er komen met regelmaat problemen bij kijken.

 

Nu weet ik ook dat dit vervelend is en je eigenlijk een oplossing wilt, maar voor deze oplossing zul je toch de bron moeten aanspreken die Canal Digitaal heet lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Ariën.

De CD mediaguard module is op veel ontvangers een bron van problemen.

Ik zou hem proberen te verkopen aan iemand waar je een hekel aan hebt en daarvoor in de plaats een Aston module nemen.

Die zijn stabieler en zappen gaat ook nog eens wat sneller.

 

 

CDS goedgekeurt wil niet zeggen dat iets dan ook goed is, integendeel zelfs.

Het betekend voor meer geld, minder krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hai fooks ik heb een probleem met philips 7072 hij is gepatst met nieuwe soft ware astra en hotbird nu moet hij terug naar zijn originele soft ware ik kan hem nu niet opnieuw updaten voor de regionale zenders hoe nu verder alvast bedankt henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...