lightman Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hoi, Aangezien per 1 september de regionalen gaan verhuizen naar 23,5, probeerde ik maar eens op 23,5 te kijken. Nu krijg ik weinig signaal op 23,5 64% Vreemde is dat op 19,2 92 % is en op 28 ook hoog (94%) Ik gebruik de laatste ronald met een rotor en pet settings. Wat zou het kunnen zijn ? LM ------------------------------------- hit any user to continue......
jph Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Positie is juist wanneer deze gedraaid is voor naar 23,5° te kijken ? Wanneer deze dus gericht staat voor 23,5° en je zet er eens en satfinder tussen, slaat de meter goed uit ? Eens nakijken zou ik zeggen. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
©TheMenk© Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Heb je al eens geprobeerd om de rotor vanuit het dreambox menu handmatig naar links of rechts te laten draaien als je afgestemd bent op 23.5? Je kunt dat per stap laten doen, dus finetunen. Misschien dat dat beter resultaat opleverd. suc6 TheMenk
Neptunus Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 En zit je wel naar de juiste satellieten te kijken, m.a.w. heb je even gecontroleerd of je ook daadwerkelijk beeld heb op de 19 en 28? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
lightman Posted August 17, 2007 Author Posted August 17, 2007 Ja ik heb prima beeld op 28,2 en 19,2. Het afstemmen zou prima moeten gaan ik werk nl met gotoxy. Alleen coordinaten invullen en gaan. Alle overige satelieten zonder problemen. Alleen de 23,5. Voorheen was er wel eens een probleem in de settinglijsten. Iets met een xml ofzo. Was benieuwd of andere mensen met Pet en een rotor op gotoxy hetzelfde probleem ook hebben. LM ------------------------------------- hit any user to continue......
JackieX Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Je kan eens proberen om de satelliet opnieuw toe te voegen. Soms wil het dan wel lukken. DM8000 DM800 en PLi gek
Neptunus Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Citaat: Ja ik heb prima beeld op 28,2 en 19,2. Het afstemmen zou prima moeten gaan ik werk nl met gotoxy. Alleen coordinaten invullen en gaan. Alle overige satelieten zonder problemen. Alleen de 23,5. Voorheen was er wel eens een probleem in de settinglijsten. Iets met een xml ofzo. Was benieuwd of andere mensen met Pet en een rotor op gotoxy hetzelfde probleem ook hebben. LM Wat is gotoxy? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
paardengek Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Usals ! Goto met lengte en breedte graad. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now