Ga naar inhoud

[7000] tijdens opname niet meer in standbystand

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik iets aan het opnemen ben en ik druk op de standby toets wil mijn dreambox niet meer in de standbystand ,krijg dan de melding u gaat de opname stoppen.dit was voorheen niet ,ik gebruik dreambox 7000 met de PLI image.

Heb het nog niet kunnen vinden in de menu´s,wie kan mij helpen?

mvg hensat

Geplaatst:

Ik kan 't hier reproduceren en heb ook 't idee dat dat vroeger niet zo was. Ik zal een bugreport aanmaken en kijken of 't een fout van ons is, of dat 't in alle Enigma's zit.

Geplaatst:
Citaat:
Als ik iets aan het opnemen ben en ik druk op de standby toets wil mijn dreambox niet meer in de standbystand ,krijg dan de melding u gaat de opname stoppen.dit was voorheen niet ,ik gebruik dreambox 7000 met de PLI image.

mvg hensat

Eigenlijk vind ik dit een correcte melding. Als je het apparaat in stand-by zet wilt hij de lnb uitzetten, waardoor de opname verstoord wordt.
Dus het lijkt me geen bug.

Groeten,

Nick

Groeten,

Nick

Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

mvg hensat

Eigenlijk vind ik dit een correcte melding. Als je het apparaat in stand-by zet wilt hij de lnb uitzetten, waardoor de opname verstoord wordt.

Groeten,

Nick

Juist voorheen kon ik mijn box wel in standby zetten tijdens opname zonder deze melding,ik gebruikte het om zonder in te programmeren(timer) de box in standby te zetten,mischien toch een bug van één van de laatse images.

mvg hensat
Geplaatst:
Citaat:
Ik kan 't hier reproduceren en heb ook 't idee dat dat vroeger niet zo was. Ik zal een bugreport aanmaken en kijken of 't een fout van ons is, of dat 't in alle Enigma's zit.

Ik draai enigma uit CVS van twee weken terug (geen significante wijzigingen zo te zien, sinds toen) en bij mij werkt het precies zoals het zou moeten; als je standby drukt gaat het schermpje lager branden (en dat is dan ook zo'n beetje alles wat er gebeurt).

Misschien een fout in een bepaald image?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Citaat:

Daar ben ik het mee eens. Het zou dan wel zo moeten zijn dat tijdens de opname het LCD-schermpje donkerder wordt en optioneel de video output uitgezet wordt - dat is wat er nu gebeurt als je standby kiest. Maar dat is dus geen echte standby.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen