Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er iemand nog problemen met transponder 12480V op Astra 19E?

Ik heb 80% en toch geeft hij blokjes.

Het is de transponder met onder andere DSF.

Ook bij andere kanalen van deze transponder krijg ik blokjes.

Posted

@Roelchik,

 

Heb je misschien een DECT telefoon of een ander apparaat

dat storing kan veroorzaken in de buurt (van de ontvanger)?

 

 

Met vriendelijke groeten <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

 

sattaz

Posted

niet echt denk ik

er is niets bijgeplaatst de laatste tijd

en ontvanger staat al enkele jaren op dezelfde plaats

 

met de naastliggende transponder 12460H heb ik geen probleem en die geeft ook 80% aan

Posted

misschien hebben je buren een dect telefoon aangeschaft.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Posted

Had hier hetzelfde probleem met DSF, in een ander forum werd ook het Dect probleem aangekaart, - mijn Siemens Dect 30cm verplaatst en probleem verdwenen - alleen eigenaardig, tot voor kort had ik een oude 80cm Triax (ongeveer 10jaar) en pas na installatie van Multytenne Twin is dit probleem te voorschijn gekomen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...