Guest Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Heeft er iemand nog problemen met transponder 12480V op Astra 19E? Ik heb 80% en toch geeft hij blokjes. Het is de transponder met onder andere DSF. Ook bij andere kanalen van deze transponder krijg ik blokjes.
Guest Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 @Roelchik, Heb je misschien een DECT telefoon of een ander apparaat dat storing kan veroorzaken in de buurt (van de ontvanger)? Met vriendelijke groeten <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> sattaz
Guest Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 niet echt denk ik er is niets bijgeplaatst de laatste tijd en ontvanger staat al enkele jaren op dezelfde plaats met de naastliggende transponder 12460H heb ik geen probleem en die geeft ook 80% aan
D.Quijote Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 misschien hebben je buren een dect telefoon aangeschaft. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
René Verbiest Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Ik heb zelf een dect telefoon en een signaal sterkte van 89% en een signaal kwaliteit van 100%. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
Guest Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Had hier hetzelfde probleem met DSF, in een ander forum werd ook het Dect probleem aangekaart, - mijn Siemens Dect 30cm verplaatst en probleem verdwenen - alleen eigenaardig, tot voor kort had ik een oude 80cm Triax (ongeveer 10jaar) en pas na installatie van Multytenne Twin is dit probleem te voorschijn gekomen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now