Ga naar inhoud


[DM600] Kaart opwaarderen


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

In mijn oude receivers moest ik ook gebruik maken van een 'modem' waar mijn canal digitaal kaart in werd gestoken. Het voordeel hiervan was dat mijn kaart automatisch werd opgewaardeerd en ik dit dus niet hoefde te doen via de website eens in de zoveeltijd.

 

Is er een stukje software welke ik aan mijn Dreambox kan toevoegen om dit weer automatisch te laten lopen?

 

--------------

 

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je met opwaarderen? Bedoel je dat de datum wordt ge-update naar de 30ste van de volgende maand? In mijn DM600 met Naboli en CCcam geberut dit automatisch en de updates komen altijd ruim op tijd binnen.

 

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjattuh,

 

 

Wanneer je normaal betaald hebt voor je kaart, bijv. het Set Top Box pakket van zo'n Euro 40.00 per jaar, volstaat het om de ontvanger in samenwerking met het programma CCcam een uurtje op een Nederlandse zender te laten staan, bijv. SBS 6.

 

Het aanvragen van een heractivatie is alleen nodig wanneer er bij een update iets mis is gegaan, bijv. doordat de ontvanger te lang heeft uitgestaan of wanneer men te laat is met het voldoen van de betalings voorwaarden. In dat geval krijgt men meestal de mededeling bij een heractivatie dat deze niet mogelijk is, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...