Sjattuh Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Hoi, In mijn oude receivers moest ik ook gebruik maken van een 'modem' waar mijn canal digitaal kaart in werd gestoken. Het voordeel hiervan was dat mijn kaart automatisch werd opgewaardeerd en ik dit dus niet hoefde te doen via de website eens in de zoveeltijd. Is er een stukje software welke ik aan mijn Dreambox kan toevoegen om dit weer automatisch te laten lopen? -------------- Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Wat bedoel je met opwaarderen? Bedoel je dat de datum wordt ge-update naar de 30ste van de volgende maand? In mijn DM600 met Naboli en CCcam geberut dit automatisch en de updates komen altijd ruim op tijd binnen. JJK
Sjattuh Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Ik moet dan naar de website van CanalDigital gaan om én op 'kaart heractiveren' klikken... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Zilverster Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 @Sjattuh, Wanneer je normaal betaald hebt voor je kaart, bijv. het Set Top Box pakket van zo'n Euro 40.00 per jaar, volstaat het om de ontvanger in samenwerking met het programma CCcam een uurtje op een Nederlandse zender te laten staan, bijv. SBS 6. Het aanvragen van een heractivatie is alleen nodig wanneer er bij een update iets mis is gegaan, bijv. doordat de ontvanger te lang heeft uitgestaan of wanneer men te laat is met het voldoen van de betalings voorwaarden. In dat geval krijgt men meestal de mededeling bij een heractivatie dat deze niet mogelijk is, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now