Skysurfer Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Als ik de 6233 in de handsfreeset doe gaat de verlichting nog steeds uit. Hoe laat ik die continu branden? Skysurfer
ReBr Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ik heb geen carkit, maar wel een Nokia 6233. Verlichting is een flink nadeel van dit toestel, scherm is maar zeer kort verlicht als je een toets indruk, amper tijd om even te kijken op het scherm. Maar in de carkit kan je proberen bij de weergave instellingen (of bij profielen) De Energie spaarstand, en Slaapstand uit te zetten. (bij mij werkt dit allebei niet, om de verlichting iets langer aan te laten bij normaal gebruik, best wennen, na een Sony Ericsson T610, welke een minuut blijft branden)
pascalletje Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Bij instellingen en dan accessoire instellingen kun je dat volgens mij vinden... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Skysurfer Posted August 22, 2007 Author Posted August 22, 2007 Laat maar. Ik heb Nokia al gemaild en dit is niet in te stellen. Jammer. Skysurfer
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now