Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

 

Entavio Home is FTA van start gegaan op Astra 19.2° Oost Digitaal

 

11435

V

22000

5/6

FTA

 

Het is een testbeeld, vertaald in het Nederlands staat er te lezen:

meer informatie vind u op www.entavio.de

 

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Posted

Is dat niet dat gebeuren met het geplande decoderen van enkele Duitse zenders?

 

Er staat op de site: "Willkommen in der Zukunft der digitalen Unterhaltung".

 

Ik denk echter dat ze "Willkommen in der Zukunft des digitalen Untergangs" bedoelen.....

 

Duitsland zit toch niet te wachten op het moment dat ze mogen betalen voor iets dat jaren gratis is geweest???

Posted

Nou ik heb van de week de uitzending van Dr Dish gezien en daar was een gesprek in met vier mensen over Entavio, het lijkt er toch op dat het doorgaat.

Humax heeft al ontvangers voor de Duitse markt met Entavio er op die dus die codering aan kunnen.

 

Maar het juiste weet ik er ook niet over moeten zo alle kijkers in Duitsland zo'n ontvanger kopen of blijft er een gedeelte gewoon ongecodeerd. <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

 

Wie weet meer over Entavio hoe ver zijn ze en wat gaat er onder vallen? <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Posted

Geld kost geld <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" />

 

 

Citaat:
Duitsland zit toch niet te wachten op het moment dat ze mogen betalen voor iets dat jaren gratis is geweest???
Iets wat al jaren FTA uitzendt , gaan ze "plots" coderen ,

dan zeg ik zondermeer nee , zo simpel is dat bij mij !!

Ach , ze doen maar , ik kijk , op DSF na , bijna nooit Duitse zenders !!

Andere uitzonderingen: series zoals:

Der Alte , Derrick , Tatort , Wickie de Viking !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

De sleutels zijn al bekend en komen al in de meeste lijsten voor heb ik gezien.

<img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...