Hasselt Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Hallo. Ik heb geprobeerd een volledige backup te maken van een DB-500. Dus incl. settings, keys, etc..... Dit heb ik gedaan met dcc (nieuwste) Nu maakt hij alleen een backup zoals een nieuwe image, dus niet 1 op 1. Ik moet dan eerst weer alle stappen bij deze backupimage weer doorlopen, geen kanalenlijst en geen keys, geen nieuw PPpanel. Hoe kan ik dat het beste doen ?
Henksat Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Met FlashWizzardPro 6.3 Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Hasselt Posted August 23, 2007 Author Posted August 23, 2007 Op een of andere manier blijft het backupknopje dan lichtgrijs met FlashWizzardPro, zodat het niet aangeklikt kan worden.
salem999 Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 volledige backup doe ik altijd met DreamUp, en heof je geen zorgen te maken, maar met DCC is alleen settings dus motor kanalen lijst etc... maar is toch goed want je kunt die terug zetten op een nieuwe software versie bvb Gemini 3.7.0 ...
ronald10 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Citaat: Op een of andere manier blijft het backupknopje dan lichtgrijs met FlashWizzardPro, zodat het niet aangeklikt kan worden. Even image aanvinken welke op de stick staat en het werkt. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
paardengek Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Citaat: Even image aanvinken welke op de stick staat en het werkt. Huh ?????????? De dreambox 500 heeft geen USB poort !! Dus ook geen USB stick. Veel handiger lijkt me alleen de config gegevens van de gebruikte emu even te back-uppen op je pc via ftp. Dan flash je de dreambox 500 vers met dreamup. Flash erase c.q. terug naar fabrieksinstellingen niet vergeten. Daarna de bewuste emu downloaden en installeren via bleu panel. Daarna via ftp de ge-back-upte configs weer op de juiste plaats zetten. Dan heb je altijd een verse frisse image in je flash. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
ronald10 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Citaat: Huh ?????????? De dreambox 500 heeft geen USB poort !! Ja id ...even niet goed gelezen... <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" /> DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now