dolphs Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Hallo, Ik ben begonnen met deze link te lezen maar kom daar even niet tegen waarom mijn geluid op de TV zo ontzettend zacht is als ik ga streamen. Zowel DivX file als DVD maakt niet uit, allen zacht. Lokaal op de Windows XP bak werkt het allemaal prima in vlc, dus ook geluid. Echter zodra het naar de DreamBox wordt gestreamed zowat geen geluid. Ik merkte ook dat ik met de ab niet het geluid harder/ zachter kan zetten van de dreambox. Natuurlijk wel van de TV zelf. Weet iemand een oplossing? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 uhm, ik heb ook zo enkele zaken moeten ervaren bij gebruik van dreamstream.exe moest ik de eigenschappen van de beeldschermadapter aanpassen (hardware accelaration = full) de laaste dreamstream versie is al sinds vele maanden op meerdere dreambox modellen perfect misschien is het enkel een eenvoudige basis instelling controleren dus? cheers Music John Miles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen