Ga naar inhoud


Is dit een goede beslissing ?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste satluitjes,<P>Ik ben van plan een Humax 5400 of een 5600 te kopen,wat zou nu de beste keus zijn gezien toekomst,ivm gratis willen ontvangen van c+,premiere enz. <P>Extra aanvullende info is altijd welkom<P>Gr. duke

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een echostar of een strong ofzo...<BR>Ga naar een winkel en laat je informeren over mogenlijheden en kwaliteit..<BR>Het heeft geen zin om rond te vragen wat de beste ontvanger is omdat iedereen een eigen mening heeft.<BR>KIJK en vergelijk is mijn motto..<P>Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

foutje, de bovenstaande text was er plotseling 2x, vandaar deze nietszeggende opmerking...enne sorrie voor de foutjes in de text.<p>[This message has been edited by mdrz (edited 15-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste keus om in de toekomst gratis te kijken is een willekeurige C+ goedgekeurde secabox omdat je daar een gratis C+ kaartje bij krijgt.....<P>Alternatief kun je een FTA ontvanger kopen wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hummer:<BR><B>Een Humax 5400 is een goede keus.<BR>Met die ontvanger kun je c+ & premiere ontvangen na een software patch.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Wat houd dat in een software patch? als ik kies voor de Humax 5400,graag een nadere uitleg aub.<BR>Gr,Duke <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een tijdje een Micronik TV-Box 1200S, deze kan Irdeto en SECA decoderen en heeft daarnaast nog een vrij CI-slot voor bijv. Cryptoworks, Viacces of Conax.<BR>Leuk machientje in ieder geval...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...