Ga naar inhoud

[7000S] mooiste skins voor de dm7000?

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

X-Line by Vali is ook een zeer nette skin welke ook in de kanalenlijst de tijdsduur weergeeft.

Draait op Gemini 4.00

VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd,  VTi 15.0.3 Stable.
ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2
Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)
Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)

Geplaatst:

Er zitten leuke skins tussen, ik had altijd het probleem dat het kleine lettertjes waren op mijn 4:3 TV en waren dan moeilijk te lezen op 5 a 6meter.

Ik hoop dat de dealer vandaag mijn 50 inch Plasma TV binnen krijgt, zodat ik ook eens andere skins kan proberen.

Wel is het jammer dat de meeste skins niet Image compatible zijn je bent dan verplicht om er een andere image op te zetten.

Rudy

PLI Image

Geplaatst:

Er worden allemaal leuke skins geplaatst maar voor welke images zijn die allemaal, zelf heb ik wel eens andere skins in de Dreambox gezet via FTP en moest later de box opnieuw installeren omdat later bleek dat het voor een andere image bestemd was.

Rudy

Geplaatst:

Heb de asha geprobeert maar kon geen eras.ttf vinden, maar is deze geschikt voor pli?

Humax 5100

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Geplaatst:

Ik heb nu ook in mijn Relook Pli Hel.gezet, maar ik kan kiezen uit 2 skins: Media Pli 8 bit en idem maar 32bit

Wat is het verschil?

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb nu ook in mijn Relook Pli Hel.gezet, maar ik kan kiezen uit 2 skins: Media Pli 8 bit en idem maar 32bit
Wat is het verschil?

De 32bit heeft 32 bits-kleuren en die zijn iets "mooier" dan de 8 bits. Waarschijnlijk zul je 't verschil niet echt zien. Nadeel van de 32 bits-skin: op sommige Dreamboxen kun je af en toe een groene flits zien; een bug in de driver van Dream.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen