Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 kan er geen addon geinstalleerd worden die voor wat meer EPG zorgt via internet ofzo ? maar al te vaak zie ik "no description available". zoals nu op VTM, TELEFACTS, er zou toch mogen staan waarover de uitzendig zal gaan vind ik. marc
boaz Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Ja hoor, meer plugins dan je box waarschijnlijk tegelijk aan kan. verbeter je vraag, welk image bijv. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Kijk maar eens bij de plugins dan, staan diverse ter beschikking. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 ja, met epg refresh loopt mijn box vast (is ook elders op forums te lezen) zojuist epg find geinstalleerd maar het is me niet erg duidelijk hoe eht te configureren (bestaan er nergens manuals over die plugins ?). Rest me nog webepg te testen (morgen)
boaz Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Probeer multiview dan eens. Komt onder de rode knop, 2x snel en dan externe EPG kiezen, of via pluginmenu. Na starten dreamknop en je bent weer een paar avonden onder de pannen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen