Gast Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 Ik wil graag even het volgende probleem voorleggen. Vandaag een 600PVR aangeschaft en na wat problemen Gemini 4.0 erin geflashed. Tot zover ok. Vanmorgen tevens een harddisk gekocht om in de 600 te gaan gebruiken. De 600 herkend de schijf (Samsung HM060HC), maar als ik de schijf wil formatteren komt de melding terug "Geinitialiseerd - voor gebruik eerst formatteren". Als ik de schijf wil controleren verschijnt de foutboodschap "Dit bestandssysteem ondersteunt geen controle". Ik heb geen verstand van Linux, maar kan het te maken hebben met mounten??? Iemand een idee???? Alvast bedankt voor het meedenken.
Lambik61 Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 Kun je middels een verloop-connector de HD niet eerst aan een pc hangen? Kun je controleren of er een partitie aanwezig is op de schijf. Indien er geen partitie is valt er ook niets te formatteren. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E