Ga naar inhoud

[DM500PLUS] wist je dat?

Ron

Aanbevolen berichten

- De DM500plus 32 MB flash en 96MB ram heeft

- De DM500plus jammer genoeg niet in een nieuw jasje zit

- De DM500plus van binnen wel helemaal nieuw is

- De DM500plus een boot-rom heeft die je dus niet per ongeluk kunt wissen

- De DM500plus nu eindelijk net als een DM7020 een echte disecq en spanningsregelaar heeft die tegen een stootje kan (ik heb net een demo exemplaar van binnen gezien!)

- De DM500plus met gemak 5 tot 6 MB per seconde haalt (FTP)

- Ik de DM500 pas net 15 minuten "ingeplugd" heb

- Er alleen nog maar een CVS image voor is:-(((

Nu snel verder spelen:-))

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is deze nu ook; net als de 7020 en de 7025 en de 600, over je netwerk te flashen

dus het ip oproepen dan intikken op je pc, die truc.

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

#$&^$& %#$ @^#$ ^& &$%#$%#$%#$%#$%#$% #$%# %^%^# %^%^#%^%^%$

3. Reclame strikt verboden!

In berichten op ons board is reclame (ook negatieve "reclame"), onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM!

Gezien de waslijst van eerdere waarschuwingen nu dus een ban van 30 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic Q,

Citaat:
Er alleen nog maar een CVS image voor is:-(((

Even uit nieuwsgierigheid, is de tree hetzelfde is als bij de "oude" DM 500 of is deze net als bij de DM7020?

Maw. staat de softcam in /var/bin of is dit /usr/bin ?

Groeten, view

[edit]

Ik denk dat ik het gevonden heb.

Ik kan er naast zitten maar ik heb even in het CVS gekeken, lijkt erop dat deze dezelfde structuur heeft als de DM600 /DM 7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 500s is al 4 jaar oud of zo. Het werd wel tijd voor een ingrijpende revisie.

Ik zou zelf nooit een 500 verkopen om een 500+ te kopen. Je verkoopt toch ook geen 7020s om een 7020si te kopen? Van een 500 ga je naar een 600, 7020 of 7025 en niet naar een nieuwere 500(+).

Ik heb hem gekocht omdat hij nieuw is en ik er mee wilde spelen en over een paar weken gaat hij weer door naar een nieuwe gelukkige eigenaar.

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen