Ga naar inhoud


[Strong 8000] Aan alle STRONG SRT-8000 bezitters:


Ron

Aanbevolen berichten

Hou dat ding nog even vast. Er zal zometeen best iemand een oplossing hebben en desnoods programmeren wij die eeprom voor je opnieuw.<BR>Wel een beetje een vreemde zaak dat Strong niet voor je kon betekenen. Zij hebben tenslotte middels een verkeerde update er voor gezorgt dat jouw kastje het niet meer doet of zijn in ieder geval direct verantwoordelijk als fabrikant. Dat ben ik van Strong niet gewend.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is het niet verstandig om de write ennable van de flash met een weerstand naar de gnd te verbinden kunnen ze ook geen nieuwe soft downloaden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 kunnen ze de zooi alleen veranderen als jij dat wenst wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <BR>Heb zelf ook nog een pioneer zal het daarop uitproberen<BR>Groeten<BR>Sjaak bavaria.gif" border="0beerchug.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

De technische dienst van STRONG heeft ons vandaag benaderd met het verzoek alle leden te vragen voorlopig geen andere firmware in de ontvanger te laden als de officiele firmware die zich in originele toestand in de ontvanger bevind.<BR>De binnenkort te verwachten update zal van deze firmware uitgaan en Strong kan problemen bij gebruik van andere firmware niet uitsluiten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 02-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ooit een Nokia 9302s gehad en vanwege de gebrekkige ontvangstmogelijkheden nu een Humax 5400 (non-patched) met daarin een Aston 1.05 CI module. Is er iets bekend wat een 'strengere' decodering en detectie voor mij en ogenschijnlijk grotere scala aan medegebruikers zal gaan betekenen?? Onze ontvangers zijn immers geen officiele Canal + bakjes. Ik heb ooit een soort vrijwaring moeten tekenen omdat ik een 'niet officiele' Canal + doos wens te gebruiken.. Oké Klunenpark, PPV en EPG zal me worst zijn, maar de kanalen Discovery e.d. wil ik nu niet weer gaan missen!! Iemand een idee??<P>P.S.<BR>Ik heb het natuurlijk over mijn originele ABO kaart (niet over m'n ehhh backup kaart)<p>[ 02-07-2001: Message edited by: Mimisiku ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku <P>Het is geen 'strengere' decodeervorm zoals jij het noemt. Canal Plus heeft het signaal alleen aangepast aan de Nokia en Stong omdat deze vaak problemen hadden met het ontvangs, zoals bij iedereen wel bekend. Nu wil Canal Plus weer normaal gaan uitzenden en dus moeten de strong en nokia's nu wel voorzien zijn van goed werkende software. Deze zijn ze nu dan ook naar deze ontvangers aan het sturen. Voor de rest veranderd er niets, en is er dus geen probleem voor de CI onvangers, dus ook niet voor de Humax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strong TD zegt geen andere firmware in de ontvanger te laden als de officiele firmware.<BR>Word hiermee ook de PPV patch bedoeld of bv deadcafe ?<BR>De update van C+ wordt op basis van geregistreerde kaarten verstuurt of niet ?<BR>Ik heb 2 naaste buren met een Strong 8000 maar 1 met de abo kaart erin was geupgrade en de ander niet.<P>Zou iemand dit vermoeden kunnen bevestigen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...