Ga naar inhoud


[TF7700HD PVR] Laatste Nieuws


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
De bestanden die ik opgenomen had op een TF5510 worden niet afgespeeld op de 7700. Krijg de melding dus steeds dat het beschadigd kan zijn of niet ondersteund.Ik heb ze via een 4gig usb stick overgezet.
Ik heb deze zelfde bestanden ook op een TF5000 gezet (via de laptop) en die draait het probleemloos af.
Mischien dat het ligt aan de usb stick, maar met diezelfde stick zette ik wel de mp3's over ook en dat gaat probleemloos.
Ook de opname hernoenem nadat ik hem overzette maakte geen verschil.

Dat wordt dus die opnames kijken op de laptop of mijn dochter moet even wachten op haar 5510.


Wordt er bij de 7700 geen andere Altair geleverd? Dus met de oude Altair de oude TF leeghalen naar de pc en met de nieuwe Altair weer terugzetten? Denk even hardop. Dat ie iets in een header ofzo aanpast?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nogal een newbie als het gaat om Satelliet. Ik lees af en toe termen als VEGA en TABs.....kan iemand hier misschien iets meer over vertellen of wat handig newb links geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de TF7700HDPVR is sinds 14/11 die 23531 er bij gekomen. Zoals Melle en ik gisteren al schreven, wil die niet via USB installeren.

 

In de handleiding staat dat je USB wel FAT moet zijn. Mijn stick is dat. Ik heb het vanmorgen nog met een andere stick (FAT32) geprobeerd, maar kreeg dezelfde melding.

 

OTA is er ook nog niets binnen te halen.

 

Groet, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wordt er bij de 7700 geen andere Altair geleverd? Dus met de oude Altair de oude TF leeghalen naar de pc en met de nieuwe Altair weer terugzetten? Denk even hardop. Dat ie iets in een header ofzo aanpast?

 

Bij een Topfield wordt geen software geleverd, die is wel te downloaden via de site.

Een andere Altair ben ik niet tegengekomen, is mij ook niets van bekend.

 

Ik weet niet of Sjaak of iemand anders in de gelegenheid is om eens .rec bestanden proberen uit te wisselen via een usb stick van een 5000 of 5510 naar een 7700/7710 en dan kijken of de7700 hem pikt. De grootte van de bestanden maakte niet uit, ik heb geprobeerd met bestanden tussen de 28mb (= 1 minuut discovery) en 3 gig.

 

Ik had ook liever gehad dat de bestanden uitwisselbaar waren via het netwerk, maar mischien is dat iets wat nog komt, we zien t wel .

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In de handleiding staat dat je USB wel FAT moet zijn.

 

Ow ja de handleiding, nog niet in gekeken.

Ik mijn usb stick even gecheckt en die is Fat32. Niet eerder op gelet en hem zo overal ingestoken.

Topfield herkende hem wel, mp3's en .rec waren wel over te zetten.

 

 

[color:"blue"] Even iets anders..ik zie dat dit topic al redelijk groot is..zal ik even een nieuwe openen waarop we verder borduren? Dan gaat deze dicht met een verwijzing [/color]

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
In de handleiding staat dat je USB wel FAT moet zijn.


Ow ja de handleiding, nog niet in gekeken.
Ik mijn usb stick even gecheckt en die is Fat32. Niet eerder op gelet en hem zo overal ingestoken.
Topfield herkende hem wel, mp3's en .rec waren wel over te zetten.


[color:"blue"] Even iets anders..ik zie dat dit topic al redelijk groot is..zal ik even een nieuwe openen waarop we verder borduren? Dan gaat deze dicht met een verwijzing [/color]


Ik heb ook even geprobeerd een MP3 over te zetten van USB naar de schijf. Daar mankeert inderdaad niets aan. De stick werkt dus goed.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...