Gast Geplaatst: 14 oktober 2007 Geplaatst: 14 oktober 2007 Na vele andere opties te hebben geprobeerd heb ik denk ik een DM7000 die een defect bootloader heeft. De leverancier waar ik het apparaat 2 jaar geleden gekocht heb wil zich er niet aan wagen maar wel eventueel opsturen naar de importeur... Waarschijnlijk zal daar een stevig prijskaartje aan hangen. Mijn vraag is: wie weet een adres (van een dealer o.i.d) in de buurt van Hendrik Ido Ambacht óf Eindhoven waar ik de bootloader kan laten herstellen. Ik weet dat je het zelf ook kan doen met wat soldeerwerk, maar ik ben daar niet zo handig in en wil dat het goed gebeurd.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Is er nou werkelijk niemand die dit weet of een idee heeft ? ;-)
boaz Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Hier al gekeken? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Deze had ik idd al gezien. Helaas heb ik geen trilvrije handjes en al helemaal geen ervaring met solderen (als dat nodig mocht zijn) Wil dit soort dingen liever aan iemand over laten die weet waar hij mee bezig is. Deze kan op slot. Heb inmiddels een aantal vriendelijke PM's gehad van mensen die mij eventueel willen helpen. Heb deze reeds een antwoord gestuurd.
Aanbevolen berichten