Ga naar inhoud


[Clarke Tech 5000 Combo] probleem (nu vertaald naar NL)


Ivy

Aanbevolen berichten

Ik heb een hdtv test programma van astra GD opgenomen , deze wil ik op mijn computer afspelen, maar geen enkele player speelt het af, ik op ook met projectX geprobeerd de stream te zien, maar daar krijg ik een stream error, heeft iemand ervaringen met die hdtv files?

Vu+duo 320gb ,Clarke-tech HD 5000C 200 Gb usb, Mediacuard CI, Aston Dual Ci , draaibaar 90 cm single lnb, vast 90 cm 4 x twin lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is eindelijk gelukt (ligt aan mij) en het werkt, de editor 3.02. Met 10 meter 0 modem kabel Het sorteren van de kanalen is mij nog niet helemaal duidelijk.

Gisteren even een dvb-t antenne aangesloten en de 4 FTA zenders ontvangen, ook hier niet lipsynchroon. Na uitschakelen en weer inschakelen geen spanning op de antenne meer en moest dan weer naar het antenne-menu, om de spanning van aan op uit en vervolgens weer op aan te zetten en zo kwam er weer spanning op de antenne.

Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gisteren even een dvb-t antenne aangesloten en de 4 FTA zenders ontvangen, ook hier niet lipsynchroon. Na uitschakelen en weer inschakelen geen spanning op de antenne meer en moest dan weer naar het antenne-menu, om de spanning van aan op uit en vervolgens weer op aan te zetten en zo kwam er weer spanning op de antenne.


Ik gebruik firmware 1.07P in mijn Combo.
Waar zit dat antenne-menu ?
Via Installatie zie ik alleen Schotel-instellingen of Terrestrial scan.
Daaronder kan ik niets vinden mbt antenna spanning.

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat veel problemen met de clarke-tech 5000 ontstaan

door verkeerde kanalenlijsten.

Het beste is om de clarke-tech database reset file te gebruiken en daarna een nieuwe kanalenijst in te lezen.

Het gebruik van oude kanalenlijsten uit de maxplus/clarke-tech geeft altijd problemen.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
1. menu
2. installatie
pin 0000
3. kies terrestial scan, daarop gaan staan (ok) en daaronder zit oa dan de keuze:
antenne supply 5 volt met de keuze in of uitschakelen.


Ik kan het nog steeds niet vinden.
Misschien moet ik toch de officiele 1.07 proberen.
De 1.07p heeft als datum: oct 5 2007

terr_scan.jpg

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb je na het inladen van de 1.07p voor de combi wel een database reset gedaan?
Het lijkt erop dat je nog met oude restanten van vorige versie's zit opgescheept.


Je hebt helemaal gelijk. Dat had ik niet gedaan.
Daarna lukte het scannen ook maar ik moet zeggen dat ik
handmatig alle channels (kanalen) af moest (controle op signaal)
voordat hij alles (BBC, Ned1, etc) vond.


terr_scan2.jpg

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

[citaat

Daarna lukte het scannen ook maar ik moet zeggen dat ik

handmatig alle channels (kanalen) af moest (controle op signaal)

voordat hij alles (BBC, Ned1, etc) vond.

 

Ehhh... knopje "Scan all channels" niet gezien.

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb je na het inladen van de 1.07p voor de combi wel een database reset gedaan?
Het lijkt erop dat je nog met oude restanten van vorige versie's zit opgescheept.


Ik heb de bijgevoegde file van Clarke-Tech gekregen
"Im Anhang eine Datei um die Database komplett zu löschen.".
Misschien heeft iemand er wat aan.
Ik heb hem nog niet geprobeerd maar alles echt gereset.

Heeft iemand al iets van "www technomate com" (6900 Combo)
geprobeerd in de Clarke-Tech ?

1453602-5000_db_eraser.zip

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...