DaDo Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Beste SaT-Friends, Ik heb zo een nieuwe Dreambox DM500 besteld. Nu zou ik daar graag een abonementskaart voor MCT in gebruiken. Ik kan bij het bestellen kiezen tussen Irdeto of Viaccess ... Welke kaart bestel ik best ? Met welke cam moet ik die gebruiken in die Dreambox ? Thx, DaDo
John van Dreumel Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb hem draaien op Viaccess. Loopt 100% Loopt overigens op CCcam. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
DaDo Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2007 Nice ... 'k Zal dan maar een Viaccess kaartje bestellen. Weet je soms ook welke versie van CCcam je gebruikt ? Moet je er iets in aanpassen ? Thx m8te !
John van Dreumel Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Citaat: Nice ... 'k Zal dan maar een Viaccess kaartje bestellen. Weet je soms ook welke versie van CCcam je gebruikt ? Moet je er iets in aanpassen ? Thx m8te ! Ik heb vanaf versie 1.7. al beeld met een standaard config. Nu met versie 2.0.4 uiteraard ook gewoon beeld. Suc6 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen