Satelliet Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik heb op de 500+ de schaedelmeister SCVS image opgezet en deze werkte prima. Nadien met Flashwizard de nieuwe 500+ software van bij de "dutch club" en nu wil de box niet meer opstarten, zelf met DreamUp kan ik die niet benaderen. Ik krijg de melding "Cannot wait for event if event tread is created" Weet iemand raad? Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Robin123 Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Had hier hetzefde probleem. Heb alles opnieuw opgestart en is daarna met DreamUp te benaderen
Satelliet Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2007 Heb pc heropgestart en inderdaad, kon herflashen, oef zeg! Maar dat wil zeggen dat ik toch iets verkeerd doe met de Flashwizard, maar wat, zou ik in hemelsnaam niet kunnen bedenken. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Robin123 Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Heb hier ook een andere firmware geladen echter daarna start hij niet meer op. De led's rood/groen blijven knipperen. En het beeld blijft zwart.
labyrint Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Heb eens ergens gelezen dat de 500 + niet goed met Flashwizard overweg kan. Ik zou daarom gewoon Dreamup gebruiken voor alle zekerheid. Wat is het verschil met dit nieuwe image t.o.v de andere. Gebruik zelf die van schaedelmeister en die bevalt op zich wel goed, mits je niet de stroom er af haalt. ;-) Labyrint
Ron Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Flashwizard kan niet goed met de DM500+ overweg. Klein verschil:-)) Gewoon DreamUP gebruiken. Dat is sowieso altijd beter. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen