Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik probeer in het menu te komen maar krijg steeds bovenstaande tekst, ondanks dat de instellingen niet gewijzigd zijn. Wie kan me raad geven?? Tobias
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Waarschijnlijk niet duidelijk genoeg, daarom een nieuwe poging. Ik probeer via DCC in de directory van de door mij gebruikte image ( Gemini) te komen. Zodra ik DCC heb opgestart worden Telnet en FTP geconnected. Wanneer ik nu naar het tabblad FTP gaat krijg ik onderaan de volgende tekst: LIST < 150 Here comes the directory listing. Even later volgt dan de tekst: FTP component not ready FTP component not ready Na een minuut of vijf krijg ik de tekst "FTP not connected" En verder gebeurd er niets meer. Wie kan me vertellen wat er fout gaat, c.q wat ik moet doen om in de directory te komen? Tobias
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 DCC heeft per FTP wel een bugje... als je meerdere IP adressen beheerd met de DCC heb je minstens de eerste drie a vier maal problemen met die verbinding kan er ook niet meer van maken, heb het zelf meestal ook als er meerdere dreamboxen aanwezig zijn. in de map DCC heb je een DCC.ini ik heb gemerkt dat als je die wist, het probleem sneller voorbij is in de ini staan enkele instellingen (die er niet zijn als je DCC er voor het eerst op zet) dus zonder risico te wissen. cheers Music John Miles
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Bedankt voor je reactie Tonskidutch Ik heb DCC 2.92 verwijderd en opnieuw erop gezet. Krijg nu steeds de melding "error 10057 in function send, socket is not connected" terwijl het netwerk ledje in de DB als zowel op m'n router vrolijk staan te knipperen, dus wat is er nou not connected? Tobias
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Er is al een tijdje een nieuwere versie van DCC nl.2.95 probeer die eens ( ff googlen of ff op deze site zoeken weet het adres zo niet meer helaas ) gewoon de map DCC weggooien en dan de nieuwe installeren. Wat je ook nog kun proberen is een ander FTP programma dan weet je zeker of het alleen maar aan DCC ligt suc6
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Mag helaas allemaal niet helpen, zal straks de image er eens opnieuw opzetten Tobias
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen