Ga naar inhoud


Casema DTV smartcard online activeren?


jacksparrow

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

Weet iemand of het mogelijk is om een Casema DTV smartcard online te activeren? Binnen mijn woonplaats is men al enkele maanden bezig met het beschikbaar maken van internetdiensten en DTV. Mijn woonwijk is als een van de eersten geschikt gemaakt maar ik kan helaas pas rond maart 2008 een abbo afsluiten hoewel ik prima ontvangtst heb. De freeview periode is al reeds enkele weken verlopen en nu hoorde ik via via dat de kaart wel te activeren is dmv een online activatie waar men niet op postcodegebied checkt. Nu heb ik gister reeds een uur de website van casema uit zitten pluizen maar ik kan helaas deze mogelijkheid niet terugvinden.

 

Alvast bedankt voor de moeite!

 

Bas

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is de enige mogelijkheid om het via de bestelknop op de site te doen. Maar ja...de eerste vraag is dan de postcode. En via de antwoordkaart van je smartcard werkt het niet neem ik aan? Tenminste...ze doen er nog even niets mee.

 

Je zou er een telefoontje met de helpdesk aan kunnen wagen natuurlijk. Maar je moet op een of andere manier het systeem in; ze willen ook graag een rekening sturen. Ik vrees dat je gevangen zit in het systeem. Tenzij je die helpdeskmedewerker kunt bewegen een activeringssignaal naar je te sturen. Voor mij hebben ze het gisteren nog gedaan, maar ja...die hadden ze ook zelf eerst uitgezet (onterecht natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon bellen naar Casema. Of de bel mij functie op de site.

Het basispakket is gratis, en zullen ze gewoon activeren. Wel je kaartnummer bij de hand houden!!

 

Grtz, Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...