Ga naar inhoud


[Strong] strong=canaldigitaalbox Belgie?


Gast

Aanbevolen berichten

"Julien...voorzichtig wezen over die dozen..!!"<BR>Hoezo ? Is dat dan te achterhalen indien je een niet-officiele ontvanger hebt ?<P>En hoe zit dat nou met die C+Dig-dozen bij carrefour?<BR>Heb dat nog nergens gezien. Zal waarschijnlijk een analoog doosje zijn die je zomaar mee krijgt voor 3000 frank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit zou ik ook wel 'ns willen weten of een niet orig doos te achterhalen is. volgens mij niet. Het enigste wat men kan achterhalen is het gebruik van een kaartje maar localiseren is een heel ander paar mouwen. Carrefour biedt, vermoed ik, c- abonnementen aan dus zoek niet verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens ,<P>dit is het strong forum , en jullie wijken af op c+ boxen.<BR>wil je toch z'n box voor op de kabel , neem dan een abbonement en dan kun je kijken en je hebt dan ook meteen z'n box in bezit.<BR>nog een punt is dat je niet overal in belgie canaaldigitaal kunt ontvangen (integan zeker niet).<BR>dus laat ons het hier bij laten<BR>nog een tip is dat de afstands bediening van een strong8000 werkt op z'n box op de kabel (moest die stuk zijn)<BR>groeten<p>[ 30-08-2001: Message edited by: steven94 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <BR>Ik snap niet waarom men hier niet mag op <BR>afwijken ? Informatie-wisseling is toch niet <BR>verkeerd !? En het onderwerp was toch<BR>Strong = "anaal "igitaal b"x ?<BR>Men wijkt af , ja ! Maar wel binnen het<BR>onderwerp ! Het gaat hier toch louter om<BR>informatie !? <P>Wat is hier nou verkeerd aan ?<P><BR>-------------------<P>chipsfreak !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...