Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 channel editor


Gast

Aanbevolen berichten


Themenk, je hebt PM!<P>Om alles uit te sluiten heb ik ook nog ff de editor van de eend geprobeert (spaanse versie). Kabels zijn 100%. Moet dus haast wel met de patch te maken hebben die ik erin heb zitten, PPVDA3NED3. Mijn Strong had af fabriek de V20.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leeo,<P>Jij hebt ook new mail. Anders moet je nog eens van voren af beginnen. Dus eerst de loader v20(miischien is die toch iets anders dan de fabrieksversie) en dan de patch en dan de kananenlijst erop uploaden. Misschien dat het dan wel werkt. Maar wees voorzichtig!!! Als het zo ook werkt niet te veel rotzooien. Meerwaarde van de kanalen editor ed8000 is niet echt groot. Je kunt de kanalen ook zo allemaal installeren via sat.<P>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Themenk, <P>ik ga inderdaad niet teveel klooie. Genoeg verhalen gehoord van lui die hun Strong naar de kl*te geholpen hebben door al dat geprogrammeer. Ik gebruik nu gewoon de bestaande Canales.bin en kan die naar hartelust bewerken. <P> smile.gif" border="0 Doei smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net mijn strong gepatched naar V20 met PPV patch. Kanalen ingeladen van Hotbird en Astra.<BR>Als ik deze weer wil uitlezen met ED8000 dan blijft hij steeds halverwege vasthangen, met onderstaande boodschap:<BR>"Leyendo Canalas"<P>Kabels ed zijn goed want ik heb hem net gepatched.<P>????<P>PS heeft iemand een complete kanalenlijst met Astra en Hotbird? Yes: jansterk@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by swarfega:<BR><STRONG>heb alles gedaan volgens gebruiksaanwijzing maar als de ontvanger op cha mode staat en ik hem wil bewerken valt deze uit.<BR>en krijg ik een foutmelding</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb precies hetzelfde probleem. Kabels zijn OK (v20 geflashed, en de PPV patch er op gezet, daarna getest of alles werkt - incl kanalen installeren via sat) maar helaas, ... bij de poging de kanalen te lezen, schakelt de received "uit" (CHA verdwijnt uit het display)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dit prg gewoon nog niet helemaal af is , als ik de kanalen over een andere strong 8000 zet dan doet ie niks , of wel de kanalen maar niet de freqs , dus moet het prg nog afgemaakt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is meestal het geval he als iets in beta<BR>is natuurlijk is het dan nog niet af gebruik<BR>nu maar gewoon het hyperterminal gebeuren<BR>met ed8000nl of via de methode van hennesk<BR>dat werkt tenminste.<BR>vraag niet waar je alles kan vinden maar laat<BR>je ogen het werk doen Search is een goede optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...