Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 channel editor


Gast

Aanbevolen berichten


ik heb deze editor van <A HREF="http://fer_ha.eresmas.com/index.htm" TARGET=_blank>deze site</A>.<BR>verder werkt hij heel gemakkelijk start het programma op, zet je ontvanger in cha, en druk op Extraer canales del deco, nu vraagt hij welke com poort je ontvanger zit, en druk op Inciar proceso nu gaat de computer de zenders uitlezen!<BR>daarna kan je ze veranderen en weer terug zetten.<BR>verder slaat hij de blokken en het samen gevoegde paketje op in dezelfde map als de editor!<BR>let er wel op dat je de ontvanger in cha mode hebt staan voordat je op Extraer canales del deco drukt.<BR>anders wil hij wel eens problemen geven! tongue.gif" border="0 <P>groeten, Jaldert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond ook geprobeerd, ging niet helemaal OK. ED8000 leest eprom en dergelijke en begint daarna met de kanalen, echter blijft programma 'hangen' wanneer balk voor 20% blauw is en de tekst 'Canales en BFCB000'. Iemand enig idee wat er fout gaat.<P>Bvd<BR>Sat2me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: hebben jullie wel een kanalenlijst geupload naar de receiever. Of meteen na de patch de kanalen proberen uit te lezen??? Waarschijnlijk niet, maar is maar een opmerking. Laat eerst eens de receiver nieuwe kanalen zoeken en dan niet in canaal digitaal volgorde, maar willekeurig en dan probeer het nog eens. <P>Verder printer moet een general/algemeen zijn en tevens als standaard printer geselecteerd staan, maar dat zullen jullie wel snappen. <P>Suc6<P>Themenk wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb beide links geprobeerd voor die editor te downloaden, maar op beide links geen succes. Als iemand hem even toe wil sturen.<BR>Alvast bedankt voor de moeite,<BR>bartje@wanadoo.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

stomme vraag misschien, maar wie kan mij wat links opgooien voor de strong 8000 ??<BR>kijk waarschijnlijk niet goed, maar kan nada noppes vinden.<BR>beukie@xs4all.nl<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Themenk, ik heb je raad opgevolgd. Opnieuw kanalen in willekeurige volgorde laten installeren en vervolgens geprobeerd de channel.bin uit de strong te lezen. Lukt helaas nog steeds niet. Een bestaande channel.bin erin zetten gaat perfect. Wie weet waar eventueel een actuele lijst te downloaden is? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...