Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 hoi aan iedereen ik ben een leek over de dreambox ik kom nu niet verder met mijn dreambox 600 netwerk zit erop wie heeft deze werkend zonder kaart en wat moet er in zetten ,en wat heb ik nodig ,ik heb al wel veel progies opgeslaan maar ik zie de weg niet meer tussen de bomen omdat ik weinig zie over info over de 600 probeer ik het via deze weg
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 het aantal images die je als alternatief besturingssysteem op een dm 600 kunt plaatsen door "de dreamup voor deze versie" te gebruiken zijn ietwat dun bezaaid maar ik denk dat je met een gemini image al eens aan de slag kunt gaan hoe je moet flashen met dreamup is op de homepage van dream te vinden HIERO waar je de images vandaan haalt is ook al evident, bij de makers van het image namelijk. daarna is het gewoon weg instellen geblazen en indien gewenst een emu ( CCcam bijvoorbeeld ) installeren via de afstandbediening (blauw=gemini extra menu met download and install addons) je kunt ook andere images gebruiken maar daar je toch geen verschil kent, de eerste keer, is gemini zo goed en of slecht als welk een ander. ennuh er staat genoeg te lezen in dit forum over de weg tussen de bomen. cheers Music John Miles
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 heeey bedankt voor je snelle antwoord ik had idd de gemini 410 al opgezet moet je alles instaleren ? ik krijg geen multi chanel op hotbird is die wel te ontvangen dan?