Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 hoi aan iedereen ik ben een leek over de dreambox ik kom nu niet verder met mijn dreambox 600 netwerk zit erop wie heeft deze werkend zonder kaart en wat moet er in zetten ,en wat heb ik nodig ,ik heb al wel veel progies opgeslaan maar ik zie de weg niet meer tussen de bomen omdat ik weinig zie over info over de 600 probeer ik het via deze weg
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 het aantal images die je als alternatief besturingssysteem op een dm 600 kunt plaatsen door "de dreamup voor deze versie" te gebruiken zijn ietwat dun bezaaid maar ik denk dat je met een gemini image al eens aan de slag kunt gaan hoe je moet flashen met dreamup is op de homepage van dream te vinden HIERO waar je de images vandaan haalt is ook al evident, bij de makers van het image namelijk. daarna is het gewoon weg instellen geblazen en indien gewenst een emu ( CCcam bijvoorbeeld ) installeren via de afstandbediening (blauw=gemini extra menu met download and install addons) je kunt ook andere images gebruiken maar daar je toch geen verschil kent, de eerste keer, is gemini zo goed en of slecht als welk een ander. ennuh er staat genoeg te lezen in dit forum over de weg tussen de bomen. cheers Music John Miles
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 heeey bedankt voor je snelle antwoord ik had idd de gemini 410 al opgezet moet je alles instaleren ? ik krijg geen multi chanel op hotbird is die wel te ontvangen dan?
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 je hebt Gemini 4.1 erop zeg je, dan kan je via het blue panel (blauwe knop) een emu installeren via internet. je netwerk werkt al zei je, dus ik ga er van uit dat internet dan ook werkt. kies een emu, cccam 2.0.4 zoals Tonskidutch al aangaf is een goede, kaart erin (chip naar beneden) en zappen maar. ik krijg geen multi chanel op hotbird is die wel te ontvangen dan? ontvangen is geen probleem als je schotel naar Hotbird 13° oost kan draaien/schakelen. als je dan ook nog een geldige smartcard hiervoor bezit ben je klaar ... merDe deze ruimte is te huur
FeReNGi Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Citaat: heeey bedankt voor je snelle antwoord ik had idd de gemini 410 al opgezet moet je alles instaleren ? ik krijg geen multi chanel op hotbird is die wel te ontvangen dan? Je kan ook BA installeren als er een HD aanwezig is en dan kan je kiezen tijdens het booten welke image je wenst . - OoZoon - BoxMan - Gemini - N a b i l o s a t (spacies weglaten) - Origineel DMM - PLI Dus keus genoeg om uit te proberen... En met BA (Barry Allen) hoef je niet telkens opnieuw te flashen. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Fredo Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 en een kaart er in kan geen kwaad zonder kaart is het een dure FTA box Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen