Ga naar inhoud

[600S] kan geen Pli image flashen, start na flashen weer met org. image op

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja, maar ik moet Gbox erop krijgen en dat ken ik niet met geminie

Geplaatst:

eindelijk, ik heb de pli erin, eerst gemini erop , dan de flas met dreamup opnieu maar nu pli geladen, en nu doet hij het

Geplaatst:

Hallo,

Krijgen als Gbox stream ontvangen kan met MGcamd 1.25 ook met Gemini goed, alleen de peer.cfg en de mg_cfg aanpassen.

Krijgen als Gbox gaan draaien, dan zit je inderdaad beter met Pli.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

heb alles aan het draaien gekregen, nu alleen nog met gboxcenter , ik heb het erin gedaan met ftp, maar ik zie niks in de gele knop van het menu , heb alles zo geplaatst als in de 5620 maar nu lijkt het me toch dat het hier iets anders is, ik ken het plaatsen van de plugins niet zo goed in de 600

Geplaatst:

Hallo,

In gemini gaat het zo, PLi was niet zo veel anders dacht ik.

Blauwe knop, (2) toevoegingen, download, plugins uitkiezen.

Daarna zijn ze via de gele knop(deze is progammaaerbaar) te benaderen als je via het blauwe knop menu bij (5) Quickbutton instellingen Plugin tools uitkiest.

Plugin Tools is via de blauwe knop ook uit het blue panel menu te halen bij optie 6 in gemini.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Hoi,

Ik lees dit draadje door omdat ik een dreambox wil kopen (500+ of een 600). Maar begrijp ik nu goed dat je met een Gemini image geen gbox kan draaien ?

Met mijn huidige dboxen ben ik gewend om alle emu's/plugins etc. zelf naar m'n boxen te ftp'n, dus als het niet via een of ander downloadbutton gaat vind ik dat niet erg. Als het maar wel kan.....

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het niet op mijn 600 en je zal het handmatig moeten invoeren, maar weet dus niet of het goed werkt.

Anderen ervaring met Gbox, natuurlijk alleen binnenshuis, en Gemini op de 600?

Misschien kun je het beter in een nieuw draadje vragen?

Groetjes,
Hoeba

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen